فسوژ مجمع سود بالا تقسیم خواهد کرد فزر کربن همه سود تقسیم شد
-
Amir TYSON
ثفارس سه شنبه عجب حجمی خورد. هرچی عرضه کردن، درو شد
-
عیار ❗❗مهم دلاری در کار نیست نفت در برابر گندم و سویا (غذا)و دارو صمت وبانک مرکزی ثبت سفارش شرکتها را از این هفته میخواهند باز کنند تقاضا ارز به شدت بالا می رود بعد چند ماه دارایی دلاری و طلایی خود را حفظ کنید❗❗
-
amir317
#خودرو یه مقاومت 640 داره
-
amir317
#خودرو
-
Amir TYSON
ثفارس ثفارس الماس بورس ایران.
-
جوکار
#بترانس بترانس در نیمه دوم صعود پر فشار موج بزرگ سوم قرار گرفته و حداقل 30 درصد متوالی صعود شارپ خواهد کرد . بترانس بعد از جنگ فقط 30 درصد صعود قیمتی داشته ولی همه سهم ها بعد از جنگ حداقل یک افشا الف زدند و حداقل بالای 60 درصد صعود قیمتی داشتند
-
بترانس بترانس در نیمه دوم صعود پر فشار موج بزرگ سوم قرار گرفته و حداقل 30 درصد متوالی صعود شارپ خواهد کرد . بترانس بعد از جنگ فقط 30 درصد صعود قیمتی داشته ولی همه سهم ها بعد از جنگ حداقل یک افشا الف زدند و حداقل بالای 60 درصد صعود قیمتی داشتند
-
My Market
#خبهمن بررسی نقشه راه نمودار بلند مدت تعدیل شده سهم در تایم فریم ماهانه ▫️همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید، اصلاح شاخه F از دیامتریک بلند مدتی سهم بصورت یک الگوی مثلث متراکم تکمیل شده است. اکنون انتظار میرود با خروج از بخش فوقانی قفس تراکمی مذکور، سهم وارد شاخه صعودی G با اهداف کوتاه مدت(320) و بلند مدت (2000) تومانی تعیین شده شود. با رعایت یک حد زیان معقول، خبهمن میتواند یکی از گزینه های سبد بلند مدتی تان باشد.
-
علی راستی
خراسان سود زود پرداخت کنه نمی خواهیم افشا الف ،ب،و و بزنه،این افشاها هیچ خاصیتی برای سهامدار نداره، بورس مثل 15 الی 20 سال پبش نیست.
-
Bareta
#خساپا درود. از سهم ولساپا قافل نشوید و حتما در پرتفوی خود داشته باشید در اینده بسیار نزدیک از ابن سهم و صنعت لیزینگ بیشتر خواهید شنید