جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| r.u
۱۷:۲۲:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

ثشرق دوستان هرکدوم نظری دارن و محترم است ولی بنده همچنان میگم زیر 1600 تومن نمیاد سهم و از شنبه تا چهارشنبه به صورت پله ای ورود مجاز است✋️✋️✋️

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار