صورتهای مالی #شجم در نوع خودش خیلی جالبه یه طرح توسعه داره که میخواد یکی از مواد اولیه اصلی شرکت رو خودش تولید کنه و از بقیه نگیره طرح بوتادین 1 ،3 هزینه طرح توسعه : 6.5 همت مارکت کپ خود شرکت : 8 همت پی بر ای ttm فعلی : 6 پی بر اس : 1 شرکت توی جنگ اخیر به خاطر اسیب به بفجر توی تامین برق شرکت به مشکل خورده بود که به زودی قرارم مجددا با ظرفیت قبلی به مدار تولید برگرده یعنی ادم پول داشته باشه همچین سهمی رو درو کنه یه سهامدار حقیقی داره که 10 درصد شرکت رو داره . ارزش فعلی سهامش حدودا 900 میلیارد تومنه . یکی حقیقی درصدی دیگه هم داره که 1 درصد شرکت رو داره و اونم حوالی 9 میلیارد تومن ارزش سهمشه . توی رشد اخیر بازار هم هیچ سودی نکردن . ولی می دونن پولشون رو کجا خپابوندن خدا بهشون برکت بشه ان شا الله #شجم 5 تیر 1405
-
وبصادر بعد از 15 روز تمام سرویس دهی همراه بانک مجددا فعال شد .. اخه 15 روز یک عمر است ، ما کجا 15 روز پیش کجا ، حیف روزگار جوانی ان دوران گذشت.. گرچه هنوزم جهت انتقال شبای مقصد بانک ملی را نمی شناسد، فقط بانکهای دیگر..
-
فزر دوستان لطفاً سخزر را برای این حقیر تحلیل میکنید با تشکر فراوان
-
بورس وان
〰️ #کرمان 📈 خیلی تکنیکالی تا به امروز رفتار کرده و به سطوح حمایت و مقاومت واکنش ها نشان داده. 🕯در صورتی که 100 تومان را از دست نده به نظرم پتانسیل رسیدن به 157 تومان را دارد . 😄 100 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!