شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
شپنا شپنا فوق العادس…ان شاالله مثل قبل پرقدرت رشد خواهد کرد سلطان…
-
روهان
خودرو این بورس فقط شاخص سازی و دستکاری هست و بی عدالتی
-
روهان
خودرو خودرو از فملی شپنا شبندر حتی فارس فولاد چندین هزار درصد عقب افتاده
-
وارن بافت
#خزامیا یکی از همراهان کانال اختصاصی تک سهم خزامیاست.نظرمو خواست ایشون، منم گفتم برا همه بذارم که درسی هم برا بقیه بشه. سهمی که 3 ساله اصلاح کرده رو چرا باید فروخت؟ بخاطر گردش و سود کارگزاری؟ توصیه من به اون عزیزانی که خزامیا دارن فقط نگهداری هست. 3 سال اصلاح رو تحمل کردید، یک سال صعود رو هم تحمل کنید. مهدی عاشوری - مشاور عالی اقتصادی مدیرعامل شرکت قطران زغالسنگ اصفهان و مشاور اقتصادی معاونت بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (کچاد) @SHBA24
-
موزگرام | MozGeram
از روز شنبه، لات معاملاتی یا حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکنه. هدف این اصلاح، کاهش نیاز به ثبت چندین سفارش جداگانه برای خرید یه حجم معمولیه. حداکثر حجم سفارش جدید: 1 تا 300 ریال → 10 میلیون سهم 301 تا 1000 ریال → 3 میلیون سهم 1001 تا 3000 ریال → 1 میلیون سهم 3001 تا 10'000 ریال → 300 هزار سهم 10'000 تا 30'000 ریال → 100 هزار سهم 30'000 تا 100'000 ریال → 30 هزار سهم 100'000 تا 300'000 ریال → 10 هزار سهم بالای 300'000 ریال → 3 هزار سهم مزیتش اینه که در سهام ارزون قیمت مثل تجارت، صادرات، ذوب، خودرو و خساپا، حجم سفارش بالا میره و دردسر ثبت چندین سفارش کمتر شده ولی هنوز سقف موثر هر سفارش حدود 200 تا 300 میلیون تومانه که برای سرمایه گذار بزرگ و صندوق محدودیت ایجاد میکنه. همچنین تو سهام گرون قیمت، حجم سفارش گاها خیلی پایین میاد. اگه به 5 بورس بزرگ دنیا مثل NYSE و NASDAQ در امریکا، بورس لندن، بورس توکیو و بورس شانگهای نگاه کنیم، تقریباً هیچ سقف سخت و قانونی برای حداکثر حجم هر سفارش وجود نداره و سرمایه گذار میتونه سفارش های بسیار بزرگ ثبت کنه و مشکلی نیست. با این حال، بازیگر حرفه ای و نهادی در این بازارها سفارش های بزرگ رو معمولاً با الگوریتم های معاملاتی خرد میکنن و از ابزارهایی مثل Dark Pool یا معاملات بلوکی استفاده میکنن تا تاثیر کمتری روی قیمت سهم بگذارن. در بازارهای پیشرفته انعطاف پذیری بسیار بالاتری وجود داره و به جای اعمال سقف ثابت، بر مدیریت هوشمند سفارش تمرکز شده. تغییر اخیر تا حدی مشکلات عملیاتی رو کاهش میده و کار مردم رو راحتتر میکنه و فشار به هسته معاملات کمتر میشه، اما هنوز از نظر انعطاف پذیری و مدیریت سفارش های بزرگ با استانداردهای بورس های بزرگ دنیا فاصله داره و در اینده نیاز به بازنگری بیشتر و افزایش سقف ها وجود خواهد داشت. @BorsRadar
-
خساپا تو گوگل سرچ کنید: کلیپ معرفی کارخانه سایپا اذین
-
بورس . ارز دیجیتال
درصد دارایی صندوق ها در نماد: #خاور @Boursc
-
محمد دشتی
#شمواد شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
.Behnam Khodaverdi
کبافق مورد تایید تا 5800 مشکلی ندارد ولی اینم مثل همه شاید یه ریز اصلاح داشته باشه
-
مهدی پیروزفر
شستان بنظر میرسه خرید شستان به دیدبلندمدت مناسب باشه