جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورس و ارز با وارن | azshahini
۱۶:۱۴:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سهم جدیدمون #کرمان هست فردا یک پله بخرید حتی مثبت 3چون احتمالا با صف خرید شروع بشه یاد کدما بیافتید که از 3650خرید میدادیم و تا 6000هزار هم گفتم گیرتون امد 🔹کرمان اصلاحشو کرده و امده رشده کسی خواست احتیاط کنه یک پله برداره پله دوم اگه به هر دلیلی پایین داد

فالورها 2973
تاثیر (Imp) 125.0
بازدید 125
تعامل (Eng) 9.0
لیست اخبار