جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
m.a.t | mat2000
۱۶:۱۲:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#عیار فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .

لیست اخبار