#شپلی از فردا شپلی وارد فاز صعودی جدبد خواهد شدـ حجم مبنا کاهش یافته و36م شده. اگر120میلیون حجم صف خرید داشته باشیم. مطمین میشویم هدف هزارتومان(بدون نوسان) در کوتاه مدت دردسترس خواهدبود.
-
رویال بورس
🔹تکنیکال + تابلوخوانی (خرید ) ؛ #دسبحان #دماوند #چخزر #ددانا #وکبهمن #درازک #ونفت #فصبا #مداران #بنیرو #کربن #غزر 🗓1405/04/05 @Royalbourse_ir
-
ایمان استراتژیست
سخزر سهام سوم سخزر روند این هم نزولیه این سهم رو در فزر دیدم کسی تحلیل خواست گفتم یه چک کنم روندی جالبی داخلش نمیبینم البته کلی بگم از سیمانی ها فعلن دور باشین حجم های سنگینی هم در سقف خوردن در گزارش ها داشتم اینو قبلن میدیدم که از بعد اون هم یه ریزش رو در گروهشون داشتیم طبق انتظار سخزر رو برای حداکثر تا دوشنبه صفش رو انتظار دارم جمع کنن
-
دانشگاه بورس
#فزر 67 همت مارکت کپ فزر شده، باهاش میشه کلی شرکت بورسی خرید.
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #خودرو 💵قیمت روز: 582 💰هدف قیمتی: 720 📝دلایل: بهبود فروش و ساختار عملیاتی 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 درصد 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردانی داریک پارس 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #وتجارت 💵قیمت روز: 650 💰هدف قیمتی: 780 📝دلایل: بهبود ساختار عملیاتی و تسعیر ارز 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 درصد 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردانی داریک پارس 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #دارایکم 💵قیمت روز: 519,591 💰هدف قیمتی: 640,000 📝دلایل: ارزندگی قیمت با توجه به افزایش NAV 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان داریک پارس 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #وبملت 💵قیمت روز: 1,327 💰هدف قیمتی: 1,800 📝دلایل: رشد قیمت جهانی محصولات 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 درصد 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردانی داریک پارس 🔵@cheebekharim
-
سلمان خان
وبملت الماس وبمــــــــــ💎ـــــــــلت نمودار اواخر سال 2024 را نگاه کنید سهم از 180 تومن تا 350 تومن رشد شارپ داشته الان که موقعیت بشدت مناسب تر هست اصلا نگران نباشید و اخر هر ماه بیان قیمت را نگاه کنید و از سود و صعود لذت ببرید و بروید تا ماه بعد تــــــــــــــــــــــــــــــــــ🌹ــــــــــــــــمام
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
نکته اینه که وتجارت رو این اختیار خرید گفته تا 17 تیر میشه 70 و الان 65 صف خرید هست . خب فرض کنیم 3 تا صف خرید دیگه هم بده بشه 72 حالا اینا که 5 بخرن فردا یعنی انتظار 75 دارند و اگر نشه اون روزها اخر ضرر شدید می کنند
-
فولادبان (Fouladban)
فولادبان گزارش می دهد؛ 🔻تحلیل هفتگی بازار سرمایه/ بورس در هفته اصلاح؛ شاخص کانال 5 میلیون واحد را حفظ کرد 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، پس از ثبت رشد تاریخی و رکوردشکنی شاخص ها در هفته قبل، بورس تهران در این هفته وارد فاز اصلاح شد. اگرچه شاخص کل در پایان هفته همچنان بالاتر از مرز 5 میلیون واحد باقی ماند و بازدهی مثبتی را به ثبت رساند، اما خروج پول حقیقی از بازار، افت شاخص هم وزن و کاهش ارزش معاملات در روزهای پایانی هفته نشان داد که بخشی از فعالان بازار پس از جهش های اخیر، به شناسایی سود روی اورده اند. 🔹شاخص کل بورس تهران در معاملات این هفته از 5 میلیون و 151 هزار و 88 واحد در پایان روز چهارشنبه 27 خرداد به 5 میلیون و 160 هزار و 903 واحد در پایان معاملات روز سه شنبه 2 تیر رسید و طی این مدت 9 هزار و 815 واحد معادل 0.19 درصد افزایش یافت. در مقابل، شاخص با افت 14 هزار و 783 واحدی معادل 1.09 درصد، هفته ای منفی را پشت سر گذاشت. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153653 #بازار_سرمایه #بورس گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3