#POL/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Trader
از روز شنبه، لات معاملاتی یا حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکنه. هدف این اصلاح، کاهش نیاز به ثبت چندین سفارش جداگانه برای خرید یه حجم معمولیه. حداکثر حجم سفارش جدید: 1 تا 300 ریال → 10 میلیون سهم 301 تا 1000 ریال → 3 میلیون سهم 1001 تا 3000 ریال → 1 میلیون سهم 3001 تا 10'000 ریال → 300 هزار سهم 10'000 تا 30'000 ریال → 100 هزار سهم 30'000 تا 100'000 ریال → 30 هزار سهم 100'000 تا 300'000 ریال → 10 هزار سهم بالای 300'000 ریال → 3 هزار سهم مزیتش اینه که در سهام ارزون قیمت مثل تجارت، صادرات، ذوب، خودرو و خساپا، حجم سفارش بالا میره و دردسر ثبت چندین سفارش کمتر شده ولی هنوز سقف موثر هر سفارش حدود 200 تا 300 میلیون تومانه که برای سرمایه گذار بزرگ و صندوق محدودیت ایجاد میکنه. همچنین تو سهام گرون قیمت، حجم سفارش گاها خیلی پایین میاد. اگه به 5 بورس بزرگ دنیا مثل NYSE و NASDAQ در امریکا، بورس لندن، بورس توکیو و بورس شانگهای نگاه کنیم، تقریباً هیچ سقف سخت و قانونی برای حداکثر حجم هر سفارش وجود نداره و سرمایه گذار میتونه سفارش های بسیار بزرگ ثبت کنه و مشکلی نیست. با این حال، بازیگر حرفه ای و نهادی در این بازارها سفارش های بزرگ رو معمولاً با الگوریتم های معاملاتی خرد میکنن و از ابزارهایی مثل Dark Pool یا معاملات بلوکی استفاده میکنن تا تاثیر کمتری روی قیمت سهم بگذارن. در بازارهای پیشرفته انعطاف پذیری بسیار بالاتری وجود داره و به جای اعمال سقف ثابت، بر مدیریت هوشمند سفارش تمرکز شده. تغییر اخیر تا حدی مشکلات عملیاتی رو کاهش میده و کار مردم رو راحتتر میکنه و فشار به هسته معاملات کمتر میشه، اما هنوز از نظر انعطاف پذیری و مدیریت سفارش های بزرگ با استانداردهای بورس های بزرگ دنیا فاصله داره و در اینده نیاز به بازنگری بیشتر و افزایش سقف ها وجود خواهد داشت.
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#BCH/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
کیومرث قهرمانی
شرانل سلام حجم اضافه کنید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#OP/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Amir000111 Amiri
خودرو وزارت صمت گفته مخالف افزایش قیمت ماشینه..بزودی افشای الف و کاهش قیمت خودرو..منفی بزرگ
-
بورس
سصفها سلام دوستان مگر چقدردرضر بودند که افزایش 50 درصدی اخیر از ضررد نیاوردشون؟
-
Amir000111 Amiri
خودرو دعاکنین شپنافملی فارس مثبت بمونن بلکه خودروهم منفی نشه.با ریختن صف خرید اونها،خودرو صف فروش ملیاردی قفله
-
وفردا یادتون باشه سهمی که اینجوری میاد پایین همینجوری هم میره بالا
-
Amir000111 Amiri
خودرو هر وقت کل بازار صف فروش شد و خودرو مثبت بود اونوقت بگین رشد میکنه! نمونه اش شپنا وفملی ک چندوقت پیش تو این شرایط بودن و دیدید کجا رشد کردن
-
تحلیل سهم
#ونفت سود هر سهم 3246 ریال p/e جذاب 1.80 حاشیه سود خالص بالای 90 درصد گزینه مناسبی برلی سرخطی فرداست چند بار دیگه هم واچ شده و خرید خودمون قبل از سال بوده