کسعدی سلام کسی اطلاع داره چرا سود سهام1403 واریز نمیشه؟ جالبه سود سهام 1403رو ندادن بعد سال404سود تفسیم کردن
-
وبصادر بعد از 15 روز تمام سرویس دهی همراه بانک مجددا فعال شد .. اخه 15 روز یک عمر است ، ما کجا 15 روز پیش کجا ، حیف روزگار جوانی ان دوران گذشت.. گرچه هنوزم جهت انتقال شبای مقصد بانک ملی را نمی شناسد، فقط بانکهای دیگر..
-
فزر دوستان لطفاً سخزر را برای این حقیر تحلیل میکنید با تشکر فراوان
-
بورس وان
〰️ #کرمان 📈 خیلی تکنیکالی تا به امروز رفتار کرده و به سطوح حمایت و مقاومت واکنش ها نشان داده. 🕯در صورتی که 100 تومان را از دست نده به نظرم پتانسیل رسیدن به 157 تومان را دارد . 😄 100 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!