خپارس کم کم دارن حجم مبنا را میارن پایین
-
بورس و ارز با وارن
سهم جدیدمون #کرمان هست فردا یک پله بخرید حتی مثبت 3چون احتمالا با صف خرید شروع بشه یاد کدما بیافتید که از 3650خرید میدادیم و تا 6000هزار هم گفتم گیرتون امد 🔹کرمان اصلاحشو کرده و امده رشده کسی خواست احتیاط کنه یک پله برداره پله دوم اگه به هر دلیلی پایین داد
-
کانال تحلیلی بورس (TFT)
#کوثر بیمه کوثر به شرط حفظ محدوده 150 تومان میتونه رشد خوبی داشته باشه نشانه های خوبی رو برای برگشت میشه از چارت گرفت رعایت حد ضرر مشخص شده در صورت ورود الزامی است هدف هم مشخص شده 5 تیر 1405 @TFTBOURSE
-
امیرعلی محقق
#کگهر شاخص شرکتهای معدنی مانند کچاد، کگل، کگهر، کمنگنز، ومعادن و اپال (تایم هفتگی) در کف است و درون مثلث اصلاحی بلند مدتی که از سال 99 شروع شده. با توجه به چارت مشاهده میشود که اواخر اصلاح است و بزودی با خروج از مثلث، این شاخص رشد خوبی خواهد داشت. روند معاملات چند هفته اخیر در این سهمها و ورود نقدینگی در انها نیز موید این مطلب است. مقایسه شاخص این شرکتها با شاخص مواد غذایی، زراعت، نفتی و برخی دیگر که طی ده ماه اخیر رشدهای بیش از 3 برابری داشته اند نشان از جاماندگی این سهمها است. 405.04.05
-
امیرعلی محقق
#کگل شاخص شرکتهای معدنی مانند کچاد، کگل، کگهر، کمنگنز، ومعادن و اپال (تایم هفتگی) در کف است و درون مثلث اصلاحی بلند مدتی که از سال 99 شروع شده. با توجه به چارت مشاهده میشود که اواخر اصلاح است و بزودی با خروج از مثلث، این شاخص رشد خوبی خواهد داشت. روند معاملات چند هفته اخیر در این سهمها و ورود نقدینگی در انها نیز موید این مطلب است. مقایسه شاخص این شرکتها با شاخص مواد غذایی، زراعت، نفتی و برخی دیگر که طی ده ماه اخیر رشدهای بیش از 3 برابری داشته اند نشان از جاماندگی این سهمها است. 405.04.05
-
کانال حاج علی
📊 بررسی p/e گروه #بانکی ؛ #وپارس ؛ 1.29 #وگردش ؛ 1.34 #وبملت ؛ 1.73 #دی ؛ 2.46 #وشهر ؛ 3.3 #وبصادر ؛ 3.8 #وتجارت ؛ 4 🗓1405/04/05
-
چاکر
#شپدیس به نظرم هر رشدی موقتی خواهد بود.
-
m.a.t
#شاخص_بورس فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .
-
کانال حاج علی
❗️ حجم مشکوک هفته ؛ #حگردش #دسینا #ونیرو #پخش #درهاور #بکابل #چخزر #جم 🗓1405/04/05
-
کانال تحلیلی بورس (TFT)
#خنصیر نقطه عطف سهم شکست و تثبیت بالای محدوده 525 تومان فعلا تونسته روند نزولی بشکنه دنبال میکنیم @TFTBOURSE
-
m.a.t
#عیار فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .