⭕️ اکسل #دیده بان بازار سرمایه (اختصاصی بورس ایران) ✅ در این اکسل، لیست 813 شرکت بازار سرمایه بر اساس سرفصل های زیر اورده شده است. 📍صنعت 📍ارزش بازار ریالی و دلاری 📍سود هر سهم 📍نسبت های P/E و P/S 📍بازدهی 7 روزه، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله 📍درصد شناوری و مبلغ شناوری 📍حاشیه سود ناخالص فصل اخر و TTM 📍حاشیه سود عملیاتی فصل اخر و TTM 📍حاشیه سود خالص فصل اخر و TTM ✅ این اکسل بر اساس سرفصل های مذکور و هر صنعت قابلیت فیلتر را دارا می باشد. ✅ این گزارش تا پایان روز کاری 02 تیر 1405 می باشد.
-
کاظم جعفری
سصفها برنامه بازیگران سهم جمع کردن سهم زیر 3000 تومنه تا کاملا سهمو از فروشنده خشک کنند با کمترین هزینه سهم پرواز خواهد کرد
-
فرصتها و چالشهای اقتصادی
سوال یکی از اعضای کانال وبینار که مدتی قبل پرسیده بودن و پاسخ بنده به ایشون که در کانال وبینار ارایه شد… لطفا ملاحظه بفرمایید تا پست بعدی رو ارسال کنم 👇🏻 #ماشین #اتومبیل #خودرو #تفکر_پیشاهنگی https://t.me/drkazemieco
-
تهران بورس
✅ #میدکو در سال 1405 به نقطه #بلوغ می رسد. مدیرعامل میدکو در گفتگو با بورس 24: در خصوص رویکرد در سیاست تقسیم سود ، از سال جاری شرکت های #زیرمجموعه بخش قابل توجهی از سود خود را تقسیم خواهند کرد تا سود شرکت مادر افزایش یابد و #سهامداران نیز از این رشد #منتفع شوند.
-
Amir000111 Amiri
شستا یه زمانی سهام مفت بودن..خیلی وقته دیگه سهمها اونقدرها ارزون نیستن…سود صندوق ثابت 40 درصد یعنی پی بر ای زیر 3 هست..اما سهام پی بر ای بالای ده شدن!!توافقم بشه انتظار تورمی افت میکنه و قیمتها اصلاح میشن و روند دلار کند و نزولیه
-
بحث آزاد
رعد وبرق های عجیب @freeprogram
-
شستان خیلی زود دیر شد
-
شستان خبری امد خبری در راه است
-
Hamoo
#وبصادر چه ربطی به سود داره ؟ خیلی از نماد ها سود تقسیم نمیکنن. مشکل اینه که نمی خوان سهم دست مردم رشد کنه و پول بیافته دست سهامدار حقیقی؛ سهام بانک و کلا بورس بازوی جمع اوری نقدینگی شدن و این عجیبه
-
کانال خبری خیارج قدیم
به اطلاع همشهریان عزیز می رساند به منظور پرهیز از ارسال پیام های متعدد و خارج از حوصله همراهان گرامی؛ از این پس گزارش های مربوط به حمایت و واریزی های صندوق صبا به صورت تجمیع شده و هفتگی در کانال ها منتشر می گردد. ✅️ لازم به ذکر است؛ اطلاع رسانی و ارایه گزارش دقیق مالی در پیام رسان "بله" کانال اختصاصی خیرین و حامیان صندوق صبا، همچون گذشته و به روز خواهد بود. کانال خیارج قدیم 🆔️ @khyaraj
-
کانال ترید بورس
#جم _پیلن جای فروش نیست و به مهمترین حمایت رسیده، احتمال کف سازی زیاده و نوسان بین خطوط رسم شده، گزارشات ماهانه اگر مثل قبل جنگ بشه،تولید مثل قبل بالا باشه رشد سهم اغاز میشه