جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohammadsaei98
۱۳:۰۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خزامیا دوستان عزیز کسایی که سهم رو دارید میخواید ورود کنید دوباره الان وقتش نیست سهم زیر 120 تومنه و مقاومت رو نشکونده ،هر بار به سنکو B برخورد کرده توی این 7 ماه ریخته بذارید عبور کنه بعد ورود کنید .شما دوباره سهم رو میخری بعد باز میریزه . اگه فردا مثبت بود دو سه روز بالای 120 تثبیت داد ورود کنید

لیست اخبار