داسوه را روز چهارشنبه داشتن در صف فروش می فروختن!! این دارویی در 3 ماهه با فروش 230 میلیاردی سهمی 73 تومان ساخته فروش 5 ماهه رسیده به 633 میلیارد و تا پایان خرداد ماه فروش محدوده 900 میلیاردی خواهد داشت حالا حساب کنید 230 میلیارد فروش 3 اهه سود 73 تومانی فروش 3 ماهه دوم سال 670 میلیارد تومان به چه سودی خواهد رسید تازه عمده فروش شرکت نیمه دوم سال خواهد بود امسال سورپرایز های خوبی را از سهم شاهد و داسوه اهداف قیمتی 5200 و 6000 را خواهد داشت
-
ساواس
#بهپاک 18 درصد از سهام شرکت غیر بورسی بهپخش که سال قبل شرکت بهپاک خریداری کرده به مبلغ حدود یک هزار میلیارد تومان (الان نمیدونم ارزشش چقدره ) از اون مخل هم این شرکت کسب درامد میکنه
-
Satrap537
خودرو ببینید شنبه موفق به خرید از صف خرید میشوید یا نه . بعد با هم صحبت میکنیم دادا
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#دوایکس نوشتار تحایلی دوایکس صندوق دوابکس کوچکترین صندوق اهرمی ایران است مدیران این صندوق در روندهای صعودی سبد هوشمندی میچنند وجابجابی هوشمندانه انجام میدهند وضریب اهرم به علت کوچکی قابل کنترل است
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ناما و شکست سقف تاریخی و همچنان صعودی
-
Satrap537
وخارزم شنبه که وبصادر وتجارت و پالایشی ها صف سنگین داشته باشند. حتما وخارزم تثبیت میشه بالای پانصد با صف خرید
-
وبملت دوستان وبملت بازدهی بیشتره یا وپاسار بین این دو شک کردم جفتشون خوب وسود ده هستن خواهشمندم بدون تعصب جواب بدید
-
فاطمه
#شپدیس من خودم 90درصد سرمایه ام رو شپدیس خریدم فقط شانس بیارم به خاطر برداشتن تحریم شپدیس درست بشه ابرش داره قرمز میشه داخل ابر قیمت در خطوط زیر خط هاست که مثل مقاومت عمل میکنه نمودار obv که مخالق حرکت قیمتی است خدایا رحم کن
-
Shahin Tof
فسپا اخر تیر سه ماهه میاد eps میشه 110 تومن
-
آینده نگر صبور
#پترول تحلیل و اینده پتروشمی جم Eps 80000 ریال Pe: 0,5 ( نیم) جم حدودا 1 میلیارد دلار از پتروشیمی مهر طلب داره که دادگاه به نفع جم رای قطعی صادر کرده و در تاریخ 1404/04/08 مزایده پتروشیمی مهر به نفع جم برگزار خواهد شد 1 میلیارد دلار معادل 144 هزار میلیارد که به ازای هر سهم جم میافته 8000 تومان، با این حساب ای پی اس جم میشه 8000 تومان که پی ای سهم رو با قیمت امروز یعنی 3500 تومان حساب کنیم میشه پی ای ( نیم ) اگر سود شرکت های زیر مجموعه و سود خود شرکت رو هم بیایم روش، ای پی اس جم بیشتر هم میشه از لحاظ تکنیکال هم در کف قیمت سالانه قرار دارد و الان هم با ظریف 80 درصد کارخانه داره به تولید ادامه میده
-
متاسهم(iman raissie)
📣 #عرضه_اولیه سهام کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در فرابورس ایران ⬇️ نماد: #رانیز 💵 قیمت ارزش گذاری:.11.537 ریال 📆 تاریخ عرضه: یکشنبه 7 تیر 1405 🔹 تعداد کل سهام قابل عرضه: 560.000.000 سهم(8 درصد از کل سهام شرکت) 1️⃣ مرحله اول 🕯️ تعداد سهام قابل عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج: 210.000.000 سهم ( 3 درصد از سهام شرکت) ↗️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله اول: 2.650.000سهم 2️⃣ مرحله دوم ‼️ حداقل سهام قابل عرضه به سایر سرمایه گذاران به روش قیمت ثابت: 350.000.000 سهم (5 درصد از کل سهام شرکت) ✔️ حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد: 700 سهم