شگستر تمام سوالات و بندهای کنفرانس پرسش و پاسخ را خواندم متاسفانه بدلیل عدم ثبات بازار امکان پاسخ دقیق وجود ندارد و کسانی هم که میگن شرکت با ضرر تولید داره بایستی دید کوتاه مدتی به این سهم نداشته باشند
-
جواد کاظمی
سصوفی ایا فردا سود واریز میکنن؟؟
-
کامران
#ابتکار بیشترین خرید این صندوق در خردادماه #شستا، سغدیر، سامان و #شبندر بوده ترکیب پرتفوی صندوق سهامی ابتکار در پایان مردادماه 👇
-
شغل دوم درآمد اول
#کسرا این سهم از روز معرفی تاکنون 70 درصد رشد داشته و کم کم داره به مقاومت 420 تومانی میرسه. بتونه این محدوده را رد کنه تا 510 مشکلی نداره ولی عبور از 510 فقط با خبری مثل توافق ایران و امریکا انجام خواهد شد.
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
❖ سهام دارویی اری یا نه؟ از نگاه یک تحلیل گر مالی، وضعیت دارویی ها امروز یک پیام روشن داره: بازار بیشتر از اینکه با واقعیت حرکت کنه، با «اثر افزایش نرخ ها» قیمت گذاری شده. در ظاهر، رشد نرخ ها باعث شده صورت های مالی این گروه در کوتاه مدت قوی و قابل دفاع دیده بشه. این بخش کاملاً واقعیه و قابل انکار نیست. اما در تحلیل حرفه ای، سوال اصلی این نیست که سود بالا رفته یا نه؛ سوال اینه که این سود از چه جنسیه و چقدر تکرارپذیره. در لایه عملیاتی، نشانه های فشار تقاضا به تدریج قابل مشاهده ست. دارو کالای ضروریه، اما ضروری بودن به معنی بدون کشش بودن نیست. وقتی قدرت خرید تحت فشار قرار می گیره، مصرف حذف نمیشه، اما مدیریت میشه؛ یعنی کاهش حجم مصرف به صورت تدریجی، نه سقوط ناگهانی. این فشار در کل زنجیره خودش رو منتقل می کنه: از پخش تا داروخانه. و نهایتاً در صورت های مالی خودش رو این طور نشون میده: افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش رقابت، رشد فروش اعتباری، کاهش کیفیت نقدینگی، کاهش حاشیه سود و در نهایت افت شدید سود. اما نکته مهم تر برای بازار؛ فعلاً میشه انتظار داشت گزارش های فصلی اول تا سوم این گروه همچنان نسبتاً «قوی و قابل قبول» باقی بمونن. دلیلش ساده ست؛ اثر افزایش نرخ ها هنوز به طور کامل با افت حجم مصرف خنثی نشده. اما این تعادل، پایدار نیست. از نیمه دوم سال و به خصوص از سال اینده، اگر روند کاهش تقاضا ادامه پیدا کنه، اثر واقعی خودش رو در افت حجم فروش و بعد از اون در فشار روی سوداوری نشون میده؛ جایی که دیگه عددها نمی تونن نقش پوشش دهنده داشته باشن. از نگاه تحلیلی، بخش قابل توجهی از سود امسال این گروه، «سود تکرارشونده عملیاتی» نیست؛ بلکه حاصل افزایش نرخ و شرایط مقطعی بازاره. و اینجا نقطه حساس تصمیم گیریه؛ بازار باید مشخص کنه ایا داره به سودی قیمت میده که واقعاً تکرار میشه، یا به سودی که صرفاً در یک مقطع اتفاق افتاده. در نهایت، معیار اصلی ارزش گذاری در چنین فضایی نه سود امساله، بلکه تداوم سودسازیه. چون فقط تداومه که سود رو از عدد، به ارزش تبدیل می کنه. ✍🏽 حساب کن… @topoli
-
Businessman
پرتفوی فعلی صندوق های املاک: #کلید : 70% ملک (50% قبل از عید داشته و 20% توی اردیبهشت اضافه شد) و 30% نقد #کاشانه : 100% نقد #مالک_اتیه : 28% ملک و 72% نقد
-
دپارتمان بورس
#شستا ورود پول هوشمند «صعودی » مکدی + ایچموکو « صعودی » روند صعودی با اهداف 🔰 tp1 = 2.700 ( +%25) tp2 = 3.000 ( +%36) 🗓1405/04/05 @departeman_ir
-
بورس ایران
#تایرا :: سهامدارش بالای 55 درصد تا اینجا داده و شنبه ⚠️👩💻 حد ضرر من اون خط روند قرمز هست/ شما هم مختارید 1405/04/05 نمادهایی که این مدت همراهشون بودیم خداراشکر 😘
-
stock & options
🔸 روند سهام برتر پرتفوی 🔷 صندوق: #اعتبارسهام 📅 اخرین دوره: 1405/02 🏆 سهام فعال: #غصینو 7.3% #کرماشا 6.1% #ونوین 6.0% #دسبحا 5.7% #زبینا 5.2% #شبندر 4.2% #شبهرن 3.9% #دابور 3.9% #هجرت 3.7% #دعبید 3.7% 📉 خارج شده / افت شده از 10 سهم اصلی : #سباقر 5.2% → 0.0% (خروج) #غپینو 5.1% → 3.4% (افت شدید) #وپست 4.4% → 3.7% (افت شدید) همانطور که می بینید اعتبار سهام یکی از جذاب ترین پرتفوها را در بین صندوق ها داره و تقریبا کل پرتفو صف خرید هست ، این صندوق در ماه قبل بیشترین بازدهی رو بین صندوق های هم طراز خودش داشته است.
-
مهران فرهنگ
#بنیرو روند p/e ttm هم جالبه و با اصلاح خوب به عدد 3.45 رسیده .
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
✍ چنانچه( تاکید: چنانچه) اهرم از مقاومت 4900 عبور کند و وارد کانال 5000 شود، این الگو را نیز برای #اهرم و #اهرمی ها در نظر داشته باشید( سقف دوقلو با سقف بالاتر از سقف قبلی) 🔹#اپدیت خواهم کرد.