خیر و برکتی عظیمی برای سهامداران سکرد درراه است سریع تک سهم سکرد شوید P/e p/s تعدیل مثبت 50 درصدی ارزش کل بسیار پایین این سهم در قیاس با سایر سیمانی ها به امیدخدا وقوع بازدهی بسیار عالی تا اواسط مردادماه رخ خواهد داد 🌲🌲🌲
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
دوستان، یه نگرانی که این روزها دارم گزارش های سه ماهه بهار شرکت هاست. ممکنه بعضی شرکت ها که سال گذشته عملکرد خوبی داشتن، امسال به دلیل شرایط #جنگ و اختلال در تولید، گزارش های ضعیف تری منتشر کنن. اگر این موضوع با گزارش های نه چندان مطلوب برخی #پتروشیمی ها همراه بشه، می تونه در کوتاه مدت روی جو بازار و شاخص کل اثر منفی بذاره. البته فعلاً ملاک اصلی برای من حجم معاملات و جریان نقدینگیه. تا این لحظه پولی که بعد از جنگ وارد بازار شده، زورش خیلی زیاد بوده و هنوز هم خروج محسوسی نداشته و بیشتر بین صنایع، سهم ها و صندوق ها در حال جابه جایی بوده. بخشی از این نقدینگی هم طی دو سه روز اخیر وارد صندوق های طلا شد که فعلاً ورود قابل توجهی نیست و احتمالاً بخش زیادش ضرر کرده به نظر من از اینجا به بعد نوسانات بازار خیلی بیشتر میشه و مثل قبل بازار قفل نیست و نقدشوندگی داره . تو این بازرهاست که اگر ندونی داری چیکار می کنی، این نوسانات می تونه به راحتی باعث تصمیم های اشتباه و ضرر بشه. مثلا در هفته گذشته دیدید صندوق های اهرمی خصوصا لیدرهاشون مثل #نارنج_اهرم #موج #جهش چندین بار از صف خرید به صف فروش و فردای اون از صف فروش به صف خرید رفتن لذا همون طور که توی ویس گفتم، به استراتژی و حد ضررتون پایبند باشید و با هر نوسان کوچیک، برنامه معاملاتی تون رو تغییر ندید. یادتون باشه؛ قرار نیست هر روز معامله کنیم، و قرار هم نیست همه سودهای بازار مال ما باشه. ✍️مهدی @etfirn
-
محسن برونی
#فولاد دوستان عزیز کسی اطلاع داره تا حالا چنتا از کوره های فولاد مبارکه اماده به کار شدند ممنون میشم اطلاع بدین؟؟
-
صبور
#ساروم دوستانی که فروختن استراحت کنن ما باهاش هستیم و ادامه میدیم بهترین سهم سیمانی هستش همه جوره باهاش هستیم
-
ارش قدیمی
وسپه لعنت به این سهم
-
Pure 99.1%
#شلرد عگووولی هم نیست کمی چ.رت و پ.رت بگه😂
-
داریوش ه
#وتجارت فردا با توجه به مجامع بانکیها و نزدیکی به مقاومت های مهم و بالا رفتن قیمت دلار روز پر عرضه ایی خواهد بود
-
ali ali
خاهن اگه بره بازار توافقی بهتر امیدوارم هرچه زودتر اقدامی بکنن واقعا به نفع همه است
-
گلدا نکته عالی ارتین= اهرم موقعیت حساسی داره مهمترین= فرض بر این بزاریم شرایط با خبر منفی وارونه کنه اوضاع فعلی سهام رو میدونین بیشترین احتمال قفل فروش پیاپی بدون فرضت خروج از ان اهرمیاست اونم فقط ریسک بخاطر یک در صد گفتم فرضیات در نظرتون باشه برای معاملات… نظر شخصی
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
داسوه را روز چهارشنبه داشتن در صف فروش می فروختن!! این دارویی در 3 ماهه با فروش 230 میلیاردی سهمی 73 تومان ساخته فروش 5 ماهه رسیده به 633 میلیارد و تا پایان خرداد ماه فروش محدوده 900 میلیاردی خواهد داشت حالا حساب کنید 230 میلیارد فروش 3 اهه سود 73 تومانی فروش 3 ماهه دوم سال 670 میلیارد تومان به چه سودی خواهد رسید تازه عمده فروش شرکت نیمه دوم سال خواهد بود امسال سورپرایز های خوبی را از سهم شاهد و داسوه اهداف قیمتی 5200 و 6000 را خواهد داشت
-
روح اله افشار
فزر همین 4 تا دونه سهمی هم که الان دارم ، فقط تو گروه بزرگ فزر میام حرف می زنم ، اونهم تصمیم دارم دیگه کمتر بیام صحبت کنم ، چون حرفهایی که باید می زدم رو زدم 🤚❤️ سهم ، با تولید ، فروش ، طرحهای توسعه ای و بازار اینده اش ، با ما حرف می زنه نه با کامنت های من🤚 دست خدا به همراه تک تکتون❤️🧿🌹