جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
نوسان آپشن | ETF | سهام | etfirn
۱۴:۲۵:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

دوستان، یه نگرانی که این روزها دارم گزارش های سه ماهه بهار شرکت هاست. ممکنه بعضی شرکت ها که سال گذشته عملکرد خوبی داشتن، امسال به دلیل شرایط #جنگ و اختلال در تولید، گزارش های ضعیف تری منتشر کنن. اگر این موضوع با گزارش های نه چندان مطلوب برخی #پتروشیمی ها همراه بشه، می تونه در کوتاه مدت روی جو بازار و شاخص کل اثر منفی بذاره. البته فعلاً ملاک اصلی برای من حجم معاملات و جریان نقدینگیه. تا این لحظه پولی که بعد از جنگ وارد بازار شده، زورش خیلی زیاد بوده و هنوز هم خروج محسوسی نداشته و بیشتر بین صنایع، سهم ها و صندوق ها در حال جابه جایی بوده. بخشی از این نقدینگی هم طی دو سه روز اخیر وارد صندوق های طلا شد که فعلاً ورود قابل توجهی نیست و احتمالاً بخش زیادش ضرر کرده به نظر من از اینجا به بعد نوسانات بازار خیلی بیشتر میشه و مثل قبل بازار قفل نیست و نقدشوندگی داره . تو این بازرهاست که اگر ندونی داری چیکار می کنی، این نوسانات می تونه به راحتی باعث تصمیم های اشتباه و ضرر بشه. مثلا در هفته گذشته دیدید صندوق های اهرمی خصوصا لیدرهاشون مثل #نارنج_اهرم #موج #جهش چندین بار از صف خرید به صف فروش و فردای اون از صف فروش به صف خرید رفتن لذا همون طور که توی ویس گفتم، به استراتژی و حد ضررتون پایبند باشید و با هر نوسان کوچیک، برنامه معاملاتی تون رو تغییر ندید. یادتون باشه؛ قرار نیست هر روز معامله کنیم، و قرار هم نیست همه سودهای بازار مال ما باشه. ✍️مهدی @etfirn

فالورها 859
تاثیر (Imp) 146.0
بازدید 146
تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار