دوستان، یه نگرانی که این روزها دارم گزارش های سه ماهه بهار شرکت هاست. ممکنه بعضی شرکت ها که سال گذشته عملکرد خوبی داشتن، امسال به دلیل شرایط #جنگ و اختلال در تولید، گزارش های ضعیف تری منتشر کنن. اگر این موضوع با گزارش های نه چندان مطلوب برخی #پتروشیمی ها همراه بشه، می تونه در کوتاه مدت روی جو بازار و شاخص کل اثر منفی بذاره. البته فعلاً ملاک اصلی برای من حجم معاملات و جریان نقدینگیه. تا این لحظه پولی که بعد از جنگ وارد بازار شده، زورش خیلی زیاد بوده و هنوز هم خروج محسوسی نداشته و بیشتر بین صنایع، سهم ها و صندوق ها در حال جابه جایی بوده. بخشی از این نقدینگی هم طی دو سه روز اخیر وارد صندوق های طلا شد که فعلاً ورود قابل توجهی نیست و احتمالاً بخش زیادش ضرر کرده به نظر من از اینجا به بعد نوسانات بازار خیلی بیشتر میشه و مثل قبل بازار قفل نیست و نقدشوندگی داره . تو این بازرهاست که اگر ندونی داری چیکار می کنی، این نوسانات می تونه به راحتی باعث تصمیم های اشتباه و ضرر بشه. مثلا در هفته گذشته دیدید صندوق های اهرمی خصوصا لیدرهاشون مثل #نارنج_اهرم #موج #جهش چندین بار از صف خرید به صف فروش و فردای اون از صف فروش به صف خرید رفتن لذا همون طور که توی ویس گفتم، به استراتژی و حد ضررتون پایبند باشید و با هر نوسان کوچیک، برنامه معاملاتی تون رو تغییر ندید. یادتون باشه؛ قرار نیست هر روز معامله کنیم، و قرار هم نیست همه سودهای بازار مال ما باشه. ✍️مهدی @etfirn
-
دستیار ترید 🚩
در کل به عنوان مثال خشرق رفت این عدد رو دید اینم من باب تحلیل هست نه سیگنال این مطلب رو بخون 👇 حالا شما فکر کن مثلا صد تومنی اوردی اینو گفتن بخری صد تومنت بعد رسیدن نماد شده 123 یعنی 23 درصد سود در مدت کوتاه انگار که سود یک سال بانک رو تو یک ماه دراوردی یا حقوق یک ماهه کف قانون کار رو گرفتی سوال ؟ حالا باید بعد سود چکار کنی؟ اگه اومد پایین تکلیف وقت و خواب پولت چی میشه؟ فرض بر خرید قبلی و زیان و کاهش زیان با این برگشت ، اگه مجدد اصلاح کرد چی؟؟ اگه برای این سوالات پلن داشتی بردی👌
-
محمد جعفری
تپکو از فردا میره صف خرید انشالله تا اخر هفته یه کندل قشنگ میبنده
-
Oxbear
#کیسون #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی 🕰تایم فریم هفتگی ▫️رفتار 10 سال اخیر سهم را میتوان درون کانال صعودی قرار دارد که سهم اخیرا بعد از ریزشی که از سال 1399 شروع شد به کف این کانال رسیده و شاهد واکنش مثبت بودیم. در حال حاضر؛ ❇️حمایت ها به ترتیب 138 و 112ت 💢مقاومت ها به ترتیب 210 و 334ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#شتوکا 👨💻تحلیل درخواستی ▫️سهم درون کانال صعودی میباشد که اخیرا به سقف ان رسیده و نفوذی نیز به بالای ان داشته است. هنوز نمیشود با قطعیت گفت شکست انجام شده و صرفا ما این حرکت رو نفوذ در نظر میگیریم. در چند روز اینده اگر معاملات سهم مثبت و رو به بالا بود و سپس حتی اگر پولبکی شکل گرفت میتوان با قطعیت درمورد شکست و تثبیت صحبت کرد و ان وقت شرایط سهم برای صعود نیز هموارتر میشود. ❇️حمایت ها 640 و 600ت 💢مقاومت فعلی محدوده 750ت 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#دیران #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️مطابق با تحلیل قبلی؛ ❇️باکس حمایتی سهم محدوده 495 تا 515ت 💢مقاومت خط روند نزولی 650ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#ختور #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️سهم در حال حرکت به سمت خط روند نزولی ای است که از سال 1399 تشکیل شده و در صورت شکست و تثبیت شرایط سهم برای صعود هموارتر میشود. ❇️حمایت فعلی 215ت و 188ت 💢مقاومت خط روند نزولی 250ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#سیتا #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️مطابق با تحلیل قبل سهم را درون دو کانال مجزا میان مدتی (مشکی) و بلندمدتی (ابی) در نظر گرفتیم که در حال حاضر؛ ❇️حمایت 2500ت 💢مقاومت ها با توجه به کانال مشکی و کانال ابی به ترتیب 3310 و 4810ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#دپارس #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️رفتار سهم را میتوان درون کانال صعودی بلندمدتی در نظر گرفت که در حال حاضر؛ ❇️حمایت ها به ترتیب 4000 و 3350ت 💢مقاومت سقف کانال 5400ت که در صورت شکست این محدوده مسیر سهم در جهت صعود هموارتر میشود. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#تپکو #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️مطابق با تحلیل قبل سهم همچنان درون کانال نزولی میان مدتی قرار دارد و در حال حاضر؛ ❇️حمایت ها به ترتیب 40 و 38ت 💢مقاومت 45 و 52ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
Oxbear
#ثنام #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️سهم در حال نزدیک شدن به حوالی خط روند نزولی است که از سال 1399 تشکیل شده و در صورت شکست شرایط برای صعود سهم هموارتر میشود. ❇️حمایت فعلی 150ت 💢مقاومت خط روند نزولی 185ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh