#پلوله فرابورس ، غلام حلقه به گوش حککککومت در تخریب دستوری افتصاد و کسب و کارها و به زیر خط فقر و فلاکت راندن مردم
-
محسن اسدی
#فسبزوار دقیقا کجا رو نگاه کردی؟ میشه ادرس بدی ببینم کجا هزینه 3 برابر شده؟ حاشیه سود ناخالص 3 ماهه اول 48درصد بوده. که 3 ماهه دوم 53 درصد شده.که تا اخر سال بیشتر هم میشه.سود امسال حداقل 2800 تومه
-
پرستو
فزر درود دوستان… دریافت مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی👉 بوسیله فملی. 👉خبری مهم در حوزه ی مالی و اقتصادی : زیرا وقتی صندوق ارزی باشه یعنی: دارایی های ان برپایه ارز هایی مثل دلار✔️ یا یورو ✔️هست و به جای ریال با ارز سروکار داره. این خبر سیگ نال مثبتی برای فملی و کل بازار میشه به دلایلی… 👉 سوالی داشتی هستم🍀 .
-
کانال تحلیلی سهامشناس
📊 #دیده بان_جامانده های_بازار | کدام نمادها شانس بیشتری برای موج بعدی دارند؟ 📅 5 تیر 1405 پس از رشد پرشتاب بخش قابل توجهی از بازار، اکنون نگاه سرمایه گذاران بیش از گذشته به سمت جامانده های باکیفیت معطوف شده است؛ نمادهایی که علاوه بر فاصله معنادار از سقف تاریخی، از منظر بنیادی، تکنیکال، جریان نقدینگی و چشم انداز صنعت نیز ظرفیت رشد داشته باشند. بررسی نمودارها، گزارش های مالی و رفتار پول هوشمند نشان می دهد در صورت تداوم روند صعودی بازار، برخی صنایع شانس بیشتری برای اغاز موج بعدی رشد خواهند داشت. 🥇 رتبه اول | گروه #خودرو و #قطعه سازی ⭐ #ختور ⭐ #خگستر ⭐ #خمحرکه ⭐ #خمهر ⭐ #خوساز ⭐ #خمحور ⭐ #خپارس دلایل برتری این گروه ✅ فاصله مناسب از سقف های تاریخی ✅ بهبود انتظارات نسبت به صنعت خودرو ✅ احتمال ورود نقدینگی پس از استراحت چندماهه ✅ بهبود ساختار تکنیکال در بسیاری از قطعه سازان ✅ ارزندگی برخی شرکت ها از منظر سوداوری و نسبت P/E 📌 در میان این گروه، #ختور، #خگستر و #خمحرکه از نظر ترکیب بنیاد، تکنیکال و احتمال ورود پول هوشمند، شرایط مطلوب تری دارند. 🥈 رتبه دوم | گروه #بانکی ⭐ #دی چرا #دی؟ ✅ نسبت P/E پایین و سوداوری مناسب ✅ شکست روند نزولی و بهبود ساختار تکنیکال ✅ افزایش قدرت روند (ADX) و صدور سیگنال های مثبت در MACD ✅ احتمال تداوم ورود نقدینگی به صنعت بانک 📌 در صورت حفظ لیدری گروه بانکی، #دی می تواند یکی از گزینه های مورد توجه بازار باشد. 🥉 رتبه سوم | گروه #معدنی ⭐ #کاما ⭐ #کدما مزیت ها ✅ نسبت P/E پایین و ارزندگی مناسب ✅ بهبود محسوس صورت های مالی ✅ خروج از رکود سوداوری طی سال های اخیر ✅ بهره مندی از رشد نرخ ارز و قیمت های جهانی فلزات ⚠️ ریسک اصلی این گروه، نوسانات بازارهای جهانی و نرخ ارز است. 🏅 رتبه چهارم | گروه #ساختمانی و #املاک ⭐ #کرمان ⭐ #ثشاهد دلایل انتخاب ✅ شرکت های دارایی محور با پتانسیل رشد NAV ✅ فاصله قابل توجه از سقف تاریخی ✅ احتمال افزایش ارزش دارایی ها در صورت رونق بازار املاک 🏅 رتبه پنجم | گروه #حمل_و_نقل ⭐ #حاسا مزیت ها ✅ صنعت توافق محور و منتفع از رونق تجارت خارجی ✅ بهبود تدریجی ساختار تکنیکال ✅ ظرفیت رشد در صورت افزایش مبادلات و ترانزیت 🏅 رتبه ششم | گروه #ارتباطات ⭐ #اخابر ✅ بنیاد قوی و سوداوری پایدار ✅ از جامانده های مهم این صنعت ✅ مناسب برای سرمایه گذاری میان مد...
-
عدنان جعاوله
فزر روح الله جان نپرسیدن از چه محلی پرسیدم چقدر انباشت مازاد داره و دلیل این افزایش چیه
-
وپاسار وقتی هفته پیش در این بازار داغون و منفی این سهم این طور حمایت میشه یعنی این سهم را برای اهداف بالا اماده کردن ، البته حقوقی هفته پیش حسابی سهم رو جارو زد و عده زیادی را پیاده کرد و خوب بنظر نمیاد عده ای بعد از فروختن سهم اینجا از اصلاح یا ریزش سهم نظر بدن
-
ali ali
خاهن اگه بره بازار توافقی حداقل هفت یا هشت سال دیگه قیمت این سهم به 130تومن میرسه وکلی از ضرراتون جبران میشه
-
Pure 99.1%
#شلرد یعنی این مثبتها و صف خریدها فرصت خروجه؟👀🤔
-
دانشگاه بورس
•️#فسبزوار خردادماه را با فروش 92500 تن اسفنجی به قیمت 34100 تومان به ازای هر کیلوگرم پشت سر گذاشت و درامد 3161 میلیارد تومانی محقق کرد. رشد فروش خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140% است
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
دوستان، یه نگرانی که این روزها دارم گزارش های سه ماهه بهار شرکت هاست. ممکنه بعضی شرکت ها که سال گذشته عملکرد خوبی داشتن، امسال به دلیل شرایط #جنگ و اختلال در تولید، گزارش های ضعیف تری منتشر کنن. اگر این موضوع با گزارش های نه چندان مطلوب برخی #پتروشیمی ها همراه بشه، می تونه در کوتاه مدت روی جو بازار و شاخص کل اثر منفی بذاره. البته فعلاً ملاک اصلی برای من حجم معاملات و جریان نقدینگیه. تا این لحظه پولی که بعد از جنگ وارد بازار شده، زورش خیلی زیاد بوده و هنوز هم خروج محسوسی نداشته و بیشتر بین صنایع، سهم ها و صندوق ها در حال جابه جایی بوده. بخشی از این نقدینگی هم طی دو سه روز اخیر وارد صندوق های طلا شد که فعلاً ورود قابل توجهی نیست و احتمالاً بخش زیادش ضرر کرده به نظر من از اینجا به بعد نوسانات بازار خیلی بیشتر میشه و مثل قبل بازار قفل نیست و نقدشوندگی داره . تو این بازرهاست که اگر ندونی داری چیکار می کنی، این نوسانات می تونه به راحتی باعث تصمیم های اشتباه و ضرر بشه. مثلا در هفته گذشته دیدید صندوق های اهرمی خصوصا لیدرهاشون مثل #نارنج_اهرم #موج #جهش چندین بار از صف خرید به صف فروش و فردای اون از صف فروش به صف خرید رفتن لذا همون طور که توی ویس گفتم، به استراتژی و حد ضررتون پایبند باشید و با هر نوسان کوچیک، برنامه معاملاتی تون رو تغییر ندید. یادتون باشه؛ قرار نیست هر روز معامله کنیم، و قرار هم نیست همه سودهای بازار مال ما باشه. ✍️مهدی @etfirn
-
محسن برونی
#فولاد دوستان عزیز کسی اطلاع داره تا حالا چنتا از کوره های فولاد مبارکه اماده به کار شدند ممنون میشم اطلاع بدین؟؟