وپاسار وقتی هفته پیش در این بازار داغون و منفی این سهم این طور حمایت میشه یعنی این سهم را برای اهداف بالا اماده کردن ، البته حقوقی هفته پیش حسابی سهم رو جارو زد و عده زیادی را پیاده کرد و خوب بنظر نمیاد عده ای بعد از فروختن سهم اینجا از اصلاح یا ریزش سهم نظر بدن
-
اروند مجمع عمومی عادی سالیانه، جایی است که تکلیف سود نقدی، افزایش سرمایه و برنامه های اینده شرکت مشخص می شود. با گذشت بیش از 3 ماه از پایان سال مالی، هنوز تاریخی برای این رویداد حیاتی اعلام نشده است. سهامداران منتظرند بدانند چه زمانی می توانند در این تصمیم گیری کلیدی مشارکت کنند
-
خودرو بسیار بسیار عالی و جذاب اوردر برای خودرو به 3 میلیون رسید با این اوردرها سریعا خودرو صف فروش خواهد شد
-
اروند گزارش حسابرسی شده 1404؛ کلید ورود به مجمع «صورت مالی حسابرسی نشده نشان می دهد سود خالص 61.8 همت و EPS 5,154 ریال بوده است. اما این اعداد تا زمانی که حسابرس مستقل انها را تایید نکند، قطعی نیست. سهامداران حق دارند بدانند رقم نهایی سود سال 1404 چقدر است و بر اساس ان، تکلیف افزایش سرمایه و سود نقدی مشخص شود
-
تکنوفاند قنبری
#خچرخش #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ چرخشگر (خچرخش) موفق به فروش 302.4 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 154.44 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 623.57 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل42.57 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 952.09میلیون 🔸پی / ای 7.96 🔸 پی / ای گروه-11.9 🔸ارزش بازار 1,571 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 16% بازدهی 28 روز: 38% بازدهی 42 روز: 25% بازدهی 56 روز: 17% صنعت خودروسازی
-
Saeed
وپاسار بنظر میاد وپاسار تا 1100 تومان بدون ریسکه
-
tahlilopedia
صورتهای مالی #شجم در نوع خودش خیلی جالبه یه طرح توسعه داره که میخواد یکی از مواد اولیه اصلی شرکت رو خودش تولید کنه و از بقیه نگیره طرح بوتادین 1 ،3 هزینه طرح توسعه : 6.5 همت مارکت کپ خود شرکت : 8 همت پی بر ای ttm فعلی : 6 پی بر اس : 1 شرکت توی جنگ اخیر به خاطر اسیب به بفجر توی تامین برق شرکت به مشکل خورده بود که به زودی قرارم مجددا با ظرفیت قبلی به مدار تولید برگرده یعنی ادم پول داشته باشه همچین سهمی رو درو کنه یه سهامدار حقیقی داره که 10 درصد شرکت رو داره . ارزش فعلی سهامش حدودا 900 میلیارد تومنه . یکی حقیقی درصدی دیگه هم داره که 1 درصد شرکت رو داره و اونم حوالی 9 میلیارد تومن ارزش سهمشه . توی رشد اخیر بازار هم هیچ سودی نکردن . ولی می دونن پولشون رو کجا خپابوندن خدا بهشون برکت بشه ان شا الله #شجم 5 تیر 1405
-
تحلیل مثبت
ولملت 😭😭😭 خودمم صبر نکردم بپاش😭
-
Fanderesi
#شلرد شرایط تغییر کرده.
-
اروند خردادماه، ماهی بود که تولید با 52 درصد ظرفیت ادامه یافت. سهامداران باید بدانند در این ماه چه میزان محصول تولید و فروخته شده و هزینه ها چگونه بوده است. گزارش خرداد، پاسخ این سوالات است
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 جهش 63 درصدی فروش «قتربت» در ایستگاه خرداد 🔹 بررسی کارنامه یک ماهه شرکت قند تربت حیدریه نشان می دهد که این شرکت موفق به ثبت رشد 63 درصدی در فروش خود نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است. 🔹 بررسی عملکرد یک ماهه منتهی به 31 خرداد 1405 نشان می دهد که «قتربت» تنها در خردادماه موفق به شناسایی بیش از 25 میلیارد و 932 میلیون تومان درامد فروش خالص شده است؛ رقمی که در مقایسه با درامد 15 میلیارد و 938 میلیون تومانی خرداد سال گذشته (1404)، رشد 63 درصدی را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours #قتربت https://shahrebours.com/%D8%AC%D9%87%D8%B4-%DB%B6%DB%B3-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%82%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D8%B1/