جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن | g-reen.66.o-cean
۱۲:۲۶:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خودرو دوستان عزیز، خودرو فقط در صورتی صف خریده که شپنا و فملی و وبملت و فارس و تمامی سهام های بزرگ بازار مثبت باشن، در غیر اینصورت صف فروش… چون خودرو به تنهایی هیچ پتانسیلی برای رشد نداره و بازار هم کاملا به این موضوع مشرفه…

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار