تخاور # تخاور _ تماوند دوم 🔥🔥🚀🚀
-
فاطمه
#پی_پاد
-
ˡᵃˢʰⁱ ʲᶻᵃᵇ༄
کارما خیلی داره لفتش میده، لطفا یه دعا نویس خوب معرفی کنین برای اکسم
-
فزر با توجه به رشد 10 هزارتومنی تتر واحتمالا رشد دلار در فردا سهمهای دلاری و فزر علی الاصول باید فردا سبز باشن
-
مالک اتیه بسیار بسیار مهم تر مالک روز شنبه با صف فروش به قیمت 1135 خواهد رسید یک شنبه باز هم با صف فروش به 1100 خواهد رسید در روز 2شنبه با صف فروش جذاب خود به قیمت 1070 خواهد رسید که برای خریدار جذاب و عالی خواهد بود
-
کانال ویژه
🕯 5 شرکت با بیشترین رشد فروش نسبت به سال قبل #ددانا - رشد 243% رشد حجمی چشمگیر که با مدیریت هزینه ها می تواند به اهرم سوداوری تبدیل شود. #دزاگرس - رشد 229% رشد متوازن؛ افزایش مقیاس همراه با حفظ ارزش قیمتی، ترکیبی ایده ال برای سرمایه گذاران. #دقاضی - رشد 223% رشد پایدار در محصولات استراتژیک که حاشیه سود 41% را تضمین می کند. #دلر - رشد 223% افزایش سهم بازار، اما هزینه های سربار باعث ثبت حاشیه سود کمتر شده است. #دارو - رشد 208% جهش عملیاتی که نسبت های P/E Forward را بهبود چشمگیری داده است. 🔼بالاترین بازدهی خالص عملیاتی #دتماد - بازدهی 63% P/E Forward: 2.15 - مظهر بهره وری در تولید مواد اولیه و ارزان ترین گزینه برای سرمایه گذاری. #دفرا - بازدهی 57% P/E Forward: 8.00 - حاشیه سود بالا و رشد فروش ماهانه 306% که بازار را امیدوار به جهش سوداوری نگه داشته است. #کاسپین - بازدهی 44% P/E Forward: 3.60 - تعادل مناسب میان سوداوری و قیمت، جزو گزینه های امن خرید محسوب می شود ➖➖➖➖
-
فاطمه
#پی_پاد پی بر ای به ترتیب
-
بورس ارزنده
عقل حکم می کنه که در طول زندگی، شما «طلا و سهام» رو به «ملک و خودرو» تبدیل کنید. اونم بعد از اینکه سود دلچسب مدنظر رو ازش گرفتید. اما دو تا اشتباه پرتکرار رو خیلی ها انجام میدن: اول اینکه این مسیر رو برعکس میرن. یعنی ملک و خودرو رو به طلا یا سهام تبدیل میکنن که ریسک این کار بسیار زیاده. اگر ملک با خودرو مصرفی باشه که دیگه ریسک نیست، قماره! اگر همچین اشتباهی رو میخواید مرتکب بشید حداقل حداقل باید شیش ماه توی طلا و یک سال توی سهام به سرمایه گذاری خودتون وقت بدید اشتباه دوم اینه که شما طلا یا سهامی که به نقطه جذاب رسیده و شما رو به خودرو یا ملک مدنظر می رسونه رو نمی فروشید به طمع اینکه حالا طلا سه چهار تومن دیگه هم رشد کنه یا سهام یه بیست سی درصد دیگه بده، اونوقت میفروشم ولی ما میگیم اگر سودتون به حدی رسید که اون کالا رو میتونید بخرید، باید این کار رو انجام بدید بدون در نظر گرفتن پتانسیل رشد در ادامه مسیر. اما اگر نرسید الزاماً باید صبر کنید تا بعداً این تبدیل انجام بشه بدون در نظر گرفتن پتانسیل اصلاح در ادامه مسیر درخواست عضویت کانال VIP (دلار، طلا و سهام) @boursearzandeh http://t.me/arzandehposhtiban
-
حامی برازنده
#شپلی هروقت نقاشیهای تکنیکالی باعث رعب ووحشت شد…حتما حتما اخبار مجمع را مرور کنید…تسکین بخش است..توصیه ای به خرید یافروش نیست
-
AVA_Premium
#اخبار_مجامع 1404 گرداورنده: ایمان غفاری | 5 تیر 1405 گروه دارو و پخش 🟣 #دفرا: 😄 با تسلط 40% بر بازار سرم کشور، رشد 9% در تولید قطره چشمی داشته و بازار اشک مصنوعی حتی با فرض رشد 20% تولید همچنان کشش دارد. خرید دستگاه های جدید با هدف ورود به بازارهای صادراتی انجام شده و زیرمجموعه مشا طب در حال ارتقا از رتبه 30 به جمع 20 شرکت برتر پخش است. سود تقسیمی: 60% 🟣#دارو: تولید امپول را دو برابر کرده که منجر به کاهش بهای تمام شده می شود. رتبه اعتباری A کسب شده و انتظار جذب 7 تا 8 همت تسهیلات وجود دارد. ورود مواد اولیه در دو ماه ابتدایی 133% رشد داشته و موجودی 5 ماهه تامین است. سود تقسیمی: 50% 🟣 #پخش: پخش البرز بیشترین فروش و سوداوری صنعت را دارد. ترکیب فروش 67% خصوصی و 33% دولتی است که مزیت وصول مطالبات محسوب می شود. پروژه شیراز با سرمایه گذاری 700 میلیارد بهره برداری شده و ارزش روز ان بیش از 3 همت است. سود تقسیمی: 30% گروه پتروشیمی و شیمیایی 🔵 #شیراز در جریان جنگ، اصابت دو موشک واحد اسید نیتریک را تخریب و تولید نیترات را متوقف کرد. واحد یوتیلیتی پس از ترکش ظرف دو هفته به مدار برگشت. خسارت کل 20 میلیون دلار براورد شده و اواربرداری در جریان است. سود تقسیمی: 80% 🔵 #شارپیلن: در فاز تولید ازمایشی است و تولید تجاری از تابستان 1404 اغاز می شود. 70% خوراک از پتروشیمی ایلام تامین می شود و ریسک تامین پایین است؛ تامین از روسیه نیز در دستور کار است. 🔵 #کرماشا: فاز 2 به 85% پیشرفت رسیده و بهره برداری تا پایان 1405 پیش بینی شده (با تردید جدی!). نرخ گاز با 30 تا 40% بالاسری محاسبه می شود که فشار مستمری بر حاشیه سود ایجاد می کند. 🔵 #شپلی: کارخانه نخ اکریلیک به دلیل جنگ راه اندازی نشده و پیگیری برای تامین LC ادامه دارد. تامین پارازایلین به نفع شصفها نیست اما با پیگیری استانی تامین می شود. اختلافات نرخ گذاری DMT با شمواد به حداقل رسیده، اما ظرفیت بلااستفاده در مجموع افزایش یافته. گروه خودرو و قطعات 🔴#خساپا نیروی انسانی را از 50 به 45 هزار نفر کاهش داده است و سال گذشته در 3 مرحله افزایش نرخ دریافت کرده، اما 40% افت تولید داشته است. در 1.5 سال گذشته هیچ خودروی شاهینی فروخته نشده و فقط تعهدات قبلی تحویل شده. پیش بینی رشد 20% تولید برای کل گروه در 1405 وجود دارد. سود تقسیمی: - 🔴 #ختراک...
-
منطق بازار
💡 ضریب بتا ($\beta$)؛ ترمز اضطراری پورتفوی شما در بورس چرا در روزهای منفی بازار، بعضی سهم ها قفل صف فروش می شوند اما بعضی دیگر مقاومت می کنند؟ کلید این معما مفهوم «بتا» است که میزان نوسان یک سهم را نسبت به شاخص کل نشان می دهد: بتا بزرگتر از یک ($\beta > 1$): سهم های تهاجمی (مثل اهرمی ها و خودرویی ها). در صعودها شارپ تر بالا می روند و در ریزش ها هم شدیدتر سقوط می کنند. بتا برابر با یک ($\beta = 1$): حرکت سهم دقیقاً همگام و موازی با شاخص کل است. بتا کوچکتر از یک ($\beta < 1$): سهم های تدافعی (مثل دارویی، غذایی یا سیمانی). به نوسانات شدید بازار بی تفاوت ترند و رفتاری ارام و مستقل دارند. استراتژی مدیریت ریسک: در فازهای اصلاحی بازار، برای در امان ماندن از ریزش های سنگین، وزنه پرتفوی خود را به سمت سهم های با بتای پایین ببرید. این کار مانند یک ترمز اضطراری، بازدهی شما را از رفتارهای هیجانی و توده ای بازار مصون نگه می دارد. در معامله گری، برنده کسی نیست که همیشه تخته گاز برود، بلکه کسی است که می داند کجا باید ترمز کند. #بازار_سرمایه @manteghebazaar