جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mj123456m
۱۱:۴۳:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر اینحا جای نوسان گیران نیست خودشان یواش یواش میرن ولی نمیتونن دل بکنن به قول جناب افشار ما خریدیم برای دوران بازنشستگی

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار