جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامی برازنده | hami1
۱۲:۱۵:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی شپلی هم خودش ارزشمنده وهم از شمواد سود می بره…واضحتر عرض کنم.شپلی میخواد بلوکی شمواد رو بفروشه وبرای همین همه اخبار مثبت شمواد باید بیاد بیرون تاشپلی باگرانترین قیمت بفروشه…بحث بعدی فروش سهام تودلی شپلی هست که شمواد چنین چیزی نداره…شپلی با25درصد ظرفیت کارمیکنه که بشه صددرصد یعنی 4برابر که بازم شمواد درمقابلش چیزی نداره…شپلی خطتولید اکریلیک داره ولی شمواد؟؟؟…نتیجه اینکه شمواد خودش هست وخودش که البته سهم بدی نیست ولی شپلی برای3سال اینده پر از خبراست که هرکدوم به تنهایی میترکونه…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار