سلام. تارگت اول که در دسترس هست. به روز رسانی رو هم خواهم گذاشت… #رمپنا
-
محسن حسنلو
✅ اپدیت تحلیل #وبملت | تایم فریم روزانه 🔹 محدوده نوسان: کانال صعودی 5 ساله 📊 وبملت همچنان داخل کانال صعودی بلندمدت خود در حال نوسان است. تا زمانی که این ساختار حفظ شود، سناریوی خرید در کف کانال و شناسایی سود در سقف کانال معتبر خواهد بود. ⚠️ در صورت شکست معتبر کانال، می توان انتظار حرکتی به اندازه عرض کانال در جهت شکست را داشت. ---------------- 📥 @MohsenHasanlu 📅 1405/04/05
-
الان وبوعلی وبملت شبندر شپنا همه وهمه افزایش حجم اردر گرفتمد♻️🍀♻️🍀🌹
-
سهام شارپی
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر سرچشمه 40% سودانباشته وکبهمن 50% سودانباشته ولملت 300% اورده و سودانباشته شهر 60%سودانباشته ولتجار18%سودانباشته ثتوسا160% اورده نقدی دسینا233% سودانباشته خودکفا390% سودانباشته، تجدیدارزیابی ومهان200%اورده نقدی مارون 335% سودانباشته لیست کامل در لینک زیر👇👇👇 https://t.me/sahamsharpipublic/5099 #افزایش_سرمایه تاریخ درج پست: 1405/04/05
-
بورس با شاکر
#نارنج_اهرم به موقعیت RSI توجه کنید سیو سود مدیریت شده منطقی است @shakerbourse
-
ثبهساز اثر رای قطعی دادگاه در مورد برگشت ملک ونک برای ثبهساز به نظر مورد غفلت بازار است. 18000 متر مربع بر میدان ونک که سال 1401 متری 100 میلیون فروخته بود، به علت عدم توانایی خریدار در پرداخت اقساط فسخ شد و به شرکت بازگشت. اگر امروز زمینی با موقعیت خاص بر میدان ونک را متری 500 میلیون ارزشگذازی کنیم، با فروش دوباره ان حداقل 8000 میلیارد تومان سود شناسایی میشود که تقریبا 1.5 برابر ارزش کل ثبهساز است.
-
حمید۱۹
#شپدیس از شنبه بدون شک صف خرید میلیاردی
-
شپلی هنوز فروش خرداد ماه کدال نشده فقط باید بشه تا بعد حرف بزنیم از اینده
-
💯 SIGNAL 💯
نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹 #بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔹 #کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹 #ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔹 #سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹 #وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20% ▫️ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن ❗️ #وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته ▫️مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. ‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔷 ثبت افزایش سرمایه ▫️سیسکو 47% از اورده ▫️قچار 35% از انباشته «کانال تحلیلی سیگنال » 🍃🌸 https://ble.ir/siignal •🍃🌸 @Signal999 🌸🍃• ─┅─═ঊঈ💓ঊঈ═─┅─
-
شپنا دوستان مجمع شپنا کی هست؟
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
#اهرم #اهرمی ها #شاخص_کل ✍ با رعایت حد ضرر 4500( بسیار مهم) احتمال( تاکید: احتمال) الگوی فوق وجود دارد. 🔹قیمت فعلی اهرم: 4680 🔹معیار تشخیص، بررسی رفتاراهرمی ها در هفته اینده است. 🔹به حد ضررها پایبند باشید. 🔹توضیحات تکمیلی: پیام صوتی حمیدرضا جهانگیریان 5 تیر