یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. 🆔️ @bourseproje
-
IMEX CHANNEL
درصدی های پاکار سر خط خرید #خکاوه ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈ Join us 🔜 @IMEXChannel
-
مهدی نوروزی شیرازی
شپنا اگر پول نقد کناره دارید و به سهام خوب دسترسی ندارید وتردید درخرید دارید از شنبه با خرید صندوق طلا مثقال تا محدوده تارگت 12350 وتا اواخر هفته اینده خریدتان را تکمیل کنید مثقال دریک ساختار اصلاحی ازنوع فلتها درپایان اصلاح قیمتی وزمانی خود است از لحظه ها بنحو احسن استفاده کنید شپنارا نیز تا تارگت 1025 وپایان مرحله زیگزاگ معمولی مشایعت داریم تا ببینیم کشش ورود به مرحله زیگزاگ کشیده رادارد یا خیر ؟؟؟
-
خزامیا دوستان عزیز کسایی که سهم رو دارید میخواید ورود کنید دوباره الان وقتش نیست سهم زیر 120 تومنه و مقاومت رو نشکونده ،هر بار به سنکو B برخورد کرده توی این 7 ماه ریخته بذارید عبور کنه بعد ورود کنید .شما دوباره سهم رو میخری بعد باز میریزه . اگه فردا مثبت بود دو سه روز بالای 120 تثبیت داد ورود کنید
-
stock & options
#بنیرو •️ شرکت نیرو ترانس در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 924 ریال سود محقق کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 23,119,978 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 145 درصد رشد داشته است. P/e ttm ~ 3.46
-
Satrap537
بعد از توافق برجام سود سپرده ها کاهش یافت و در گام اول 15درصد شد . دلیلی ندارد الان افزایش دهند . شایعه یا برای جمع کردن سهم توسط خودی ها است . سهم های مناسب با توافق را در الویت قرار دهید . بانکی های رشد نکرده خودرویی حمل و نقل و تک سهم ها مثل فاراک بترانس مپنا سمگا بعضی بیمه ای ها
-
محسن حسنلو
✅ تحلیل #ختور | فرصت میان مدت جذاب ختور در زمستان 1404 با فروش 1,343 میلیارد تومان و حاشیه سود 24.5 درصد، 362 ریال سود ساخت. P/E به 3 واحد و P/S به 0.45 رسیده که هر دو بسیار جذاب هستند. فروش بهار به دلیل تعطیلات و جنگ پایین تر است، اما پیش بینی سود سه ماهه بهار حدود 165 ریال است. در صورت حفظ حاشیه سود، سال درخشانی برای شرکت خواهد بود. از همه جهات، فرصت جذاب میان مدت برای سرمایه گذاری ایجاد شده است. ---------------- 📥 @MohsenHasanlu 📅 1405/04/05
-
🔹️سرخطی سهام نوین برتر🔹️
🌹سلام خدمت همگی دوستان ❤️🌷 دوستان چنانچه برای شنبه هفتم تیرماه سرخطی ثبت سفارش داریدتا ساعت 23 شب به ایدی های ذیل ارسال فرمایید🌹🌹🌹🌹 🔘حداقل مبلغ خرید 30میلیون تومان هست 👉 ⬅️حداکثر مبلغ سفارش #وفیروزه حدود120 میلیون تومان به بالا ⬅️حداکثر مبلغ سفارش #تادیکو حدود115میلیون تومان به بالا ⬅️حداکثر مبلغ سفارش #زهلال حدود38میلیون تومان ⬅️حداکثر مبلغ سفارش #ذرت حدود50میلیون تومان ❇️کارمزدهای شنبه به این صورت زیر است : ✳️عرضه اولیه #ذرت : 3درصد💥 ✳️عرضه اولیه #وفیروزه : 2درصد💥 ✳️عرضه اولیه #تادیکو: 2درصد💥 ✳️عرضه اولیه #زهلال : 3درصد💥 ✳️خرید وفروش سهام عادی : 1درصد💥 💎کارمزد ها بر اساس سختی خرید تعیین میشه💎 پایان سفارش گیری : ساعت 23 شب قبل از روز سرخطی به دوستانی که کارگزاری های مختلف اکسیر و مفید ایزی تریدر اگاه انلاین پلاس دارن و سرمایشون زیاده پیشنهاد میکنم پولشون رو بین کارگزاری هاشون پخش کنن تا شانسشون بیشتر بشه💓 ⛔️عزیزان با هر کد بورسی حداکثر 4 تا اکانت میتونید بفرستید بیشتر بفرستید احتمال بن شدن اکانت هست.❤️ کد بورسی های مختلف سقف تعدادی نداره🌷🌷 🔔یاداوری : در صورت ریزش صف سهام عادی کارمزد گرفته نمی شود .وهمچنین پایدار ماندن صف سهام عادی تا فردای پایان معاملات ان روز کارمزد تعلق خواهد گرفت. 👤 ایدی ادمین تلگرام : @ali_jfrzdh «گروه سرخطی نوین برتر» اپلکیشن بله 🆔 شناسه: https://ble.ir/novinbartar اماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما هستیم🌷 کانال سرخطی نوین برتر تلگرام https://t.me/+R6ygcHzN1EmOnODP
-
عیار برتر
✅ #شاملا ✍شرکت معدنی املاح ایران با نماد #شاملا شرکتی که محصولات کاملا انحصاری در حوزه کود کشاورزی (سولفات پتاسیم) و صنعت شوینده (سولفات سدیم) و غذایی(نمک طعام) دارد… 🔹تولیدات شرکت همواره بالاتر از ظرفیت اسمی است و تقسیم سود بالایی هم در مجامع دارد… 🔹پیش بینی می شود شرکت امسال با جهش سوداوری حداقل 3.4 همت سود محقق کند که با قیمت فعلی سهم P/E به حوالی 4 واحد خواهد رسید! 🔹شرکت انحصار پروژه ید را دارد که در صورت بهره برداری سوداوری ان از طلا هم بیشتر است… 🔹همچنین شرکت مالک %10 طلای کردستان می باشد که تا اخر امسال به بهره برداری خواهد رسید… 🔹از ارزندگی شرکت همین بس که اخیرا سرمایه گذاری #وسپه و صندوق سهامی اهرمی #بیدار به جمع سهامداران بالای یک درصدی شرکت اضافه شده اند و همچنان هم در حال خرید هستند… 🗓5 تیرماه 1405 قیمت 2692 تومان
-
انرژی معامله 65 همت برق در بورس معاملات اب در راه است مدیرعامل بورس انرژی: ▫️از زمان اغاز عرضه اوراق گواهی صرفه جویی گاز در این بورس، 1.5میلیارد متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی شده است. ▫️در سال 1404 حدود 65 هزار میلیارد تومان معامله در حوزه برق از طریق بورس انرژی انجام شده است. ▫️بر اساس قوانین موجود، مالکیت اب همچنان از جمله موضوعات دارای پیچیدگی های حقوقی و حاکمیتی به شمار می رود. ▫️تا زمان تعیین تکلیف این موضوع، بازار اب به حوزه اب های نامتعارف محدود خواهد ماند. با این همه خبر خوب، سهم انرژی پرواز خواهد کرد 😉
-
رالی
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر سرچشمه 40% سودانباشته وکبهمن 50% سودانباشته ولملت 300% اورده و سودانباشته شهر 60%سودانباشته ولتجار18%سودانباشته ثتوسا160% اورده نقدی دسینا233% سودانباشته خودکفا390% سودانباشته، تجدیدارزیابی ومهان200%اورده نقدی مارون 335% سودانباشته