#فالوم #پک_کامل تحلیل کیسون مرحله به مرحله روش تشخیص محدوده ورود و خروج در بخش کامنت همین پیام @shakerbourse
-
بورس
فملی البته با تایید وبصورت پله ای👇
-
شپلی تجربه ی ده ساله ی بنده در بورس نشان داده. نمادهایی که اینگونه شروع به رشد میکنند. حداقل رشد هزاردرصد و حداکثر دوهزاردرصد رشد میکنند. حالا حساب کنید کجای کارهستیم. قطعا تا رسیدن به ارزش واقعی نوساناتی خواهیم داشت. مثل صدوپنجاه تومان. دویست تومان. دویست و شصت تومان که خیلی ها پیاده شدند ولی سهم راه خودش را رفت
-
عدنان جعاوله
فزر دوست عزیز فزر 11360 تومان را از دست بدهد به این راحتی بازگشت ندارد هر چند معتقدم شنبه یا یک شنبه فزر صف فروش را جمع کرده و به سمت 14000 تومن حرکت میکند باید دید این خبر افزایش سرمایه کجا علنی میشود ایت افزایش سرمایه از دید بنده تله ای برای سهامدار بیش نیست
-
محسن حسنلو
✅ اپدیت تحلیل #وبملت | تایم فریم روزانه 🔹 محدوده نوسان: کانال صعودی 5 ساله 📊 وبملت همچنان داخل کانال صعودی بلندمدت خود در حال نوسان است. تا زمانی که این ساختار حفظ شود، سناریوی خرید در کف کانال و شناسایی سود در سقف کانال معتبر خواهد بود. ⚠️ در صورت شکست معتبر کانال، می توان انتظار حرکتی به اندازه عرض کانال در جهت شکست را داشت. ---------------- 📥 @MohsenHasanlu 📅 1405/04/05
-
الان وبوعلی وبملت شبندر شپنا همه وهمه افزایش حجم اردر گرفتمد♻️🍀♻️🍀🌹
-
سهام شارپی
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر سرچشمه 40% سودانباشته وکبهمن 50% سودانباشته ولملت 300% اورده و سودانباشته شهر 60%سودانباشته ولتجار18%سودانباشته ثتوسا160% اورده نقدی دسینا233% سودانباشته خودکفا390% سودانباشته، تجدیدارزیابی ومهان200%اورده نقدی مارون 335% سودانباشته لیست کامل در لینک زیر👇👇👇 https://t.me/sahamsharpipublic/5099 #افزایش_سرمایه تاریخ درج پست: 1405/04/05
-
بورس با شاکر
#نارنج_اهرم به موقعیت RSI توجه کنید سیو سود مدیریت شده منطقی است @shakerbourse
-
ثبهساز اثر رای قطعی دادگاه در مورد برگشت ملک ونک برای ثبهساز به نظر مورد غفلت بازار است. 18000 متر مربع بر میدان ونک که سال 1401 متری 100 میلیون فروخته بود، به علت عدم توانایی خریدار در پرداخت اقساط فسخ شد و به شرکت بازگشت. اگر امروز زمینی با موقعیت خاص بر میدان ونک را متری 500 میلیون ارزشگذازی کنیم، با فروش دوباره ان حداقل 8000 میلیارد تومان سود شناسایی میشود که تقریبا 1.5 برابر ارزش کل ثبهساز است.
-
حمید۱۹
#شپدیس از شنبه بدون شک صف خرید میلیاردی
-
شپلی هنوز فروش خرداد ماه کدال نشده فقط باید بشه تا بعد حرف بزنیم از اینده