جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alielc17
۱۰:۳۹:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سلام دوستان وقت بخیر عزیزانی که از 5 سال پیش تا بحال سهام بانکی داشتند و دارند . هر نوع بانکی . بفرمایید بازده و سود دهی این سهام چطور بوده . متشکرم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار