جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
m g | mg1234
۱۰:۲۱:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شتران شما از سال 99 ندیدین بعدشم ندیدین مولتی میلیاردرشدن در بورس رو من میگم چراش رو 1-خودتون میگین از سال 99 همه سال 99 خارج میشدن شما وارد شدین چون فرق کف و سقف و ورود و خروج بورس رو بلد نبودین بجای خروج ورود کردین به بورس سال 96 ورود میکردین سال 99 مولتی میلیاردر خارج میشدین 2-بعدشم ندیدین چون سال 1407 نیومده هروقت سال 1407 رسید سهام 20-50 برابر شدن میبینین مولتی میلیاردرها رو نه الان

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار