⭕️ اکسل #دیده بان بازار سرمایه (اختصاصی کانال بهین بورس) ✅ در این اکسل، لیست 813 شرکت بازار سرمایه بر اساس سرفصل های زیر اورده شده است. 📍صنعت 📍ارزش بازار ریالی و دلاری 📍سود هر سهم 📍نسبت های P/E و P/S 📍بازدهی 7 روزه، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله 📍درصد شناوری و مبلغ شناوری 📍حاشیه سود ناخالص فصل اخر و TTM 📍حاشیه سود عملیاتی فصل اخر و TTM 📍حاشیه سود خالص فصل اخر و TTM ✅ این اکسل بر اساس سرفصل های مذکور و هر صنعت قابلیت فیلتر را دارا می باشد. ✅ این گزارش تا پایان روز کاری 02 تیر 1405 می باشد.
-
عدنان جعاوله
فزر خوب رفتید دیدید فزر چقدر سود انباشته کرده که میخواد افزایش سرمایه از سود انباشته بده متوجه شدید چرا کانال هفت هزار تومن رو میبینم یا خیر
-
تحلیل و ترید
📊 دیده بان #هوشمند بازار سرمایه 📅 4 تیر 1405 ◀️ خروجی غربالگری داده محور این دیده بان با ترکیب معیارهای ورود پول حقیقی، ارزش گذاری، حجم معاملات، قدرت روند و نقدشوندگی تهیه شده و هدف ان شناسایی نمادهای قابل بررسی در مراحل اولیه ورود نقدینگی است. 💰 ورود پول هوشمند و افزایش تقاضا نمادهایی که نشانه هایی از ورود نقدینگی و افزایش تقاضای حقیقی را نشان داده اند: ✅ #دسبحان ✅ #ناما ✅ #وساپا ✅ #دلقما ✅ #پاریز 📌 این نمادها برای بررسی رفتار خریداران و حجم معاملات در روزهای اینده قابل رصد هستند. 📉 ارزنده ترین نمادها از منظر ارزش گذاری بر اساس ترکیب P/E، EPS، نقدشوندگی و وضعیت بنیادی: ⭐ #میدکو ⭐ #ورنا ⭐ #خگستر ⭐ #تاصیکو ⭐ #برکت 📌 این نمادها از منظر ارزش گذاری نسبت به بخش مهمی از بازار در وضعیت مناسب تری قرار دارند. 🚀 نمادهای نزدیک به شکست سقف 30 روزه در صورت افزایش حجم معاملات، احتمال تداوم روند در این نمادها بیشتر خواهد بود: 🔹 #ناما 🔹 #چخزر 🔹 #دسبحان 🔹 #فسازان 🔹 #دلقما ⚡ نمادهای نوسانی با مومنتوم بالا مناسب برای معامله گران کوتاه مدت با رعایت مدیریت سرمایه: 🔸 #دسبحان 🔸 #ناما 🔸 #برکت 🔸 #چخزر 🔸 #پلاست 📈 گزینه های مناسب تر برای بررسی میان مدت نمادهایی که علاوه بر وضعیت بنیادی، می توانند در ادامه جریان نقدینگی بازار مورد توجه قرار گیرند: ✅ #تاپیکو ✅ #برکت ✅ #خبهمن ✅ #بورس ✅ #غکورش ⚠️ نکات مهم 🔸 این گزارش سیگنال خرید یا فروش نیست و صرفاً خروجی یک غربالگری داده محور است. 🔸 پیش از هر تصمیم، موارد زیر باید بررسی شود: ✔️ وضعیت شاخص کل و هم وزن ✔️ حجم و ارزش معاملات روزانه ✔️ قدرت خریدار و فروشنده ✔️ گزارش های کدال و اخبار شرکت ✔️ حد ضرر و مدیریت سرمایه 🎯 جمع بندی در معاملات، تمرکز جریان نقدینگی بیشتر بر نمادهایی بود که هم زمان دارای ورود پول حقیقی، افزایش حجم معاملات، مومنتوم مثبت و ارزش گذاری مناسب هستند. در صورت تداوم ورود پول و تایید رفتار تابلو، نمادهای #دسبحان، #ناما، #خگستر، #برکت و #تاپیکو می توانند همچنان در واچ لیست فعالان بازار قرار داشته باشند.
-
بورس | سهام | اقتصاد | عمو حسین
#شمواد و گزارش ماهانه خارق العاده تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی #شمواد در خرداد گزارش خارق العاده ای داد. فروش 1.2 همت که 6 برابر ماه مشابه سال قبل است. فروش در 9 ماهه 2 برابر مدت مشابه سال قبل است. سهم با پی به ای ttm حدود 5.3 صف خرید است. 𝗝𝗼𝗶𝗻 ➠ @novadrop_ir | عمو حسین
-
حسین کریمی / Hossein Karimi
سلام. تارگت اول که در دسترس هست. به روز رسانی رو هم خواهم گذاشت… #رمپنا
-
بورس
فملی فعلا برنامه پیشنهادی شنبه خرید در 21200 - 21500 فروش در 22600- 22800
-
توپولی
❖ سهام دارویی اری یا نه؟ از نگاه یک تحلیل گر مالی، وضعیت دارویی ها امروز یک پیام روشن داره: بازار بیشتر از اینکه با واقعیت حرکت کنه، با «اثر افزایش نرخ ها» قیمت گذاری شده. در ظاهر، رشد نرخ ها باعث شده صورت های مالی این گروه در کوتاه مدت قوی و قابل دفاع دیده بشه. این بخش کاملاً واقعیه و قابل انکار نیست. اما در تحلیل حرفه ای، سوال اصلی این نیست که سود بالا رفته یا نه؛ سوال اینه که این سود از چه جنسیه و چقدر تکرارپذیره. در لایه عملیاتی، نشانه های فشار تقاضا به تدریج قابل مشاهده ست. دارو کالای ضروریه، اما ضروری بودن به معنی بدون کشش بودن نیست. وقتی قدرت خرید تحت فشار قرار می گیره، مصرف حذف نمیشه، اما مدیریت میشه؛ یعنی کاهش حجم مصرف به صورت تدریجی، نه سقوط ناگهانی. این فشار در کل زنجیره خودش رو منتقل می کنه: از پخش تا داروخانه. و نهایتاً در صورت های مالی خودش رو این طور نشون میده: افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش رقابت، رشد فروش اعتباری، کاهش کیفیت نقدینگی، کاهش حاشیه سود و در نهایت افت شدید سود. اما نکته مهم تر برای بازار؛ فعلاً میشه انتظار داشت گزارش های فصلی اول تا سوم این گروه همچنان نسبتاً «قوی و قابل قبول» باقی بمونن. دلیلش ساده ست؛ اثر افزایش نرخ ها هنوز به طور کامل با افت حجم مصرف خنثی نشده. اما این تعادل، پایدار نیست. از نیمه دوم سال و به خصوص از سال اینده، اگر روند کاهش تقاضا ادامه پیدا کنه، اثر واقعی خودش رو در افت حجم فروش و بعد از اون در فشار روی سوداوری نشون میده؛ جایی که دیگه عددها نمی تونن نقش پوشش دهنده داشته باشن. از نگاه تحلیلی، بخش قابل توجهی از سود امسال این گروه، «سود تکرارشونده عملیاتی» نیست؛ بلکه حاصل افزایش نرخ و شرایط مقطعی بازاره. و اینجا نقطه حساس تصمیم گیریه؛ بازار باید مشخص کنه ایا داره به سودی قیمت میده که واقعاً تکرار میشه، یا به سودی که صرفاً در یک مقطع اتفاق افتاده. در نهایت، معیار اصلی ارزش گذاری در چنین فضایی نه سود امساله، بلکه تداوم سودسازیه. چون فقط تداومه که سود رو از عدد، به ارزش تبدیل می کنه. ✍🏽 حساب کن… @topoli
-
hadi3425
#کچاد کانال ارزشگذاری سهام عالیه
-
عدنان جعاوله
فزر بنده پاسخ گوی دوستانی که به بنده لطف داشتن و بنده رو دنبال کرده و به پیشنهادات اینجانب عمل کرده اند پاسخگو می باشم . در طول روز خیلی از این سوالات میشود دلیلی برای پاسخ نمیبینم
-
خودرو دیگه سقف تاریخی خودشو زده تا پایان سال روی همین قیمت ها پایین تر شاید بیاد شایدم رو همین قیمت ها رنج بزنه یگه غیر ممکنه از این قیمت ها بالاتر بره با اخبارهایی واردات خودرو
-
فزر اینحا جای نوسان گیران نیست خودشان یواش یواش میرن ولی نمیتونن دل بکنن به قول جناب افشار ما خریدیم برای دوران بازنشستگی