یکی از مشکلات سهام #خودرو و #خساپا و حتی #وبملت همین تعداد ارسال سفارشات بود که هم اثر روانی بد داشت هم خسته کننده بود، مثلا اگر میخواستی 2میلیارد تومان سهم بخری یا بفروشی باید حدود 80 تا 90 سفارش ارسال میکردی و خود همین باعث می شد پولهای درشت طرفشون نیاد، حالا و با اصلاح حجم سفارشات این مشکل کمتر شده و چون بیشترین اثر این اصلاحات برای همین دو سهم خودو و خساپا هست احتمالا معاملات خودرویی ها هم بهتر خواهد شد.
-
a.li
شپلی نصف خبرهای هر صبح ایمیل شده شپلی .
-
علی فرج
قجام از ناظر محترم بورس استدعا داریم نسبت به بررسی سهم و تخلفات احتمالی اقدام کند
-
کخاک سهم خوبیه روند صعودی داره و عدد خوبی در مجمع تقسیم میکنه تنها مشکلش اینه که سود رو دیر پرداخت میکنه اخ برج 8؟ بابا نهایت تا شهریور پرداخت کن دوستان تماس بگیرید تاثیر داره
-
علیرضا جعفری
فلوله فنورد ونگاه کن بعد افزایش سرمایه صددرصد رشد داشته به امید خدا فلوله هم جبران خواهد کرد عقب ماندگی یکسال اخیر را پرسود باشید امید داشته باشید به اینده
-
Ali
#افرا انشاالله فردا افرا فاز صعودی داره دلیلی برای منفی بودنش نمی بینم دوستی که میگی 300 درصد رشد برای ما قدیمی ها هنوز زیر 50 درصد رشد است تازه کلی میانگین کم کردیم
-
رضا اجلی
خساپا سلام دوستان امروز قیمت های کارخانه و بازار ازادایران خودرو خیلی نزدیک هستن اما سایپا اختلاف چند صد ملیونی زیاد هست هر چند ایکاش قیمت ها گرون نشود ما راضی نبستیم ولی بزودی شاهد افزایش نرخ حداقل دویست ملیونی در نرخ کارخانه باشیم و این مبلغ بالایی است و حتما پس از افشا قیمت بالای 100 تومان خواهد بود جهت اطلاع پرسود و سلامت باشید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AAVE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#LTC/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
a.li
شپلی اینقدر اخبار شپلی زیاد شده که خیلیا سیگنال خروج میدان به خاطر رشدش و از اون طرف توی تلگرام به دید نوسان گیری تبلیغات میکنن وضعیت عجیبی شده ! انگار همه رو گیج کرده .
-
سعید صرافی
ذوب باسلام بزودی ذوب خودش را بالای 100ت میاندازه زیرا لات معاملاتش از 400هزار به 3میلیون تغییر جهت داد. مبارک سهامداران ذوب بر مبنای خرید وفروش نباشد.