تمام بازارها ریزش خواهند کرد از طلا و نقره و سینرژی بگیر تا سهام فاصله بگیرید از سهام که بسیار گرونه خصوصاً اهرمی ها و پتروشیمی ها،شپنا فملی اخابر شستا تا و گروه خودرو اولین فرصت فرصت خروجه گیر نکنید
-
لنز اقتصاد
📖 شماره 1 : لنز اقتصاد | نقشه راه دنیای متغیر در اولین شماره از فعالیت جدید لنز اقتصاد، به سراغ کالبدشکافی بحران ها و فرصت های پیش رو رفته ایم. در این شماره، 20 مقاله تحلیلی در 5 سرفصل اصلی منتشر کرده ایم: 📂 پرونده ویژه 🌍 اقتصاد سیاسی و ژیواکونومی 📈 بازار و سرمایه گذاری 💡 کسب وکار و فناوری 💼 مدیریت و دنیای کار برای دسترسی به فهرست کامل مقالات و لینک هر مطلب، پست بعدی را ببینید. 🆔 تلگرام لنز اقتصاد 🌐 سایت لنز اقتصاد #لنز_اقتصاد #اقتصاد #تحلیل_مالی #فناوری #مدیریت #مجله_شماره_1 https://t.me/LenzEghtesad https://t.me/LenzEghtesad https://t.me/LenzEghtesad/70 https://t.me/LenzEghtesad https://lenzeghtesad.com/
-
کانال تحلیلی آرین بورس
#دارو •️تولید امپول 2 برابر شده که منجر به کاهش بهای تمام شده میشه. •️سال گذشته رتبه A اعتباری بدست اورده و انتظار دریافت 7 الی 8 همت تسهیلات داره. •️ورود مواد اولیه دو ماهه ابتدایی 133% افزایش داشته و به اندازه 5 ماه موجودی داره. •️50% سود تقسیم شد. مهدی کریمی 05/04/04
-
خوب برید ببینید تو بلندمدت از طلا بیشتر رشد داشتن یا نه. شپدیس از سال 90 چندین برابر طلا سود داده
-
ریش قرمز
#دزاگرس با اینکه از اسفند ماه صادرات شرکت صفر شده اما تونسته تو 3 ماهه اول فروش 2800 میلیاردی رو ثبت کنه. براورد فروش شرکت برای پایان سال مالی حدودا 8 همت هستش ک ب نظرم محقق میشه. ب نظرم دزاگرس میتونه برای امسال حدودا 350 تا 400 تومن eps رو بسازه. قیمت روز سهم 1650 تومنه. خریدار امروز تقریبا 150 تومن نقدی میگیره. تمام شده میشه 1500 با eps حدودا 350 تومنی p/e fw سهم میشه 4/2 ارزنده س😁 دزاگرس میتونه از همین محدوده،طی یک سال مالی حدودا دو برابر بشه.😁 @rishghermezstock 5 تیر 1405
-
کوروش سلامی
اهرم الان بازار به نظر من پول داره هدایت میشه به سهام ریالی و دلاری یه اصلاح داره اینو من نمیگم نمودارا میگند
-
حامی برازنده
#شپلی شپلی هم خودش ارزشمنده وهم از شمواد سود می بره…واضحتر عرض کنم.شپلی میخواد بلوکی شمواد رو بفروشه وبرای همین همه اخبار مثبت شمواد باید بیاد بیرون تاشپلی باگرانترین قیمت بفروشه…بحث بعدی فروش سهام تودلی شپلی هست که شمواد چنین چیزی نداره…شپلی با25درصد ظرفیت کارمیکنه که بشه صددرصد یعنی 4برابر که بازم شمواد درمقابلش چیزی نداره…شپلی خطتولید اکریلیک داره ولی شمواد؟؟؟…نتیجه اینکه شمواد خودش هست وخودش که البته سهم بدی نیست ولی شپلی برای3سال اینده پر از خبراست که هرکدوم به تنهایی میترکونه…
-
بورس
شپدیس بر اساس اخرین گزارش ماهانه شپدیس احتیاط اینه که در12910 به بالا پله ای بفروشید و در 10500 به پایین پله ای بخرید.
-
علیرضا جعفری
عیار 23خرداد سهم پالایشی ونفت رو خرید زدم ده روز اخیر 18درصد سود داده صف خرید باید سرخطی بزنی در بازارهای مالی افرادی موفق هستن رصد کنند ببینین پول سمت کدام گروهها شیفت می کنه من هنوز زمان خرید طلا ومیانگین زدن ورود میدانم باید صبر داشت فرصت خرید بهتری میده فعلا از سهام سود بگیرین نفع بالاتری داره تا طلا
-
کانال بورس تهران،تحلیل بورس،سکه،دلار،ارز
#ذوب 5-4-05 5 موجی؟؟؟سقف کانال ؟؟؟الگوی M ???
-
بورس اتومات
نگاهی به پرتفوی موج (بخش سوم) ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت و سغدیر ، حسینا بخش اول: فملی، تاصیکو و وخارزم بخش دوم: شستا، وغدیر و بانک ونوین بازدهی بیشتری از یک سال گذشته خواهد داشت زمانی که سال گذشته ونوین ارزش بازار حوالی 40 همت داشت و به انتظار برای جهش محسوس قیمت سهام اشاره می شد بسیاری از این موضوع تعجب می کردند. حالا مشاهده می شود ونوین به هدف سالیانه خود رسیده است؛ این هدف حدود یک سال قبل مورد اشاره بود. با چشم انداز سوداوری که برای دو برابر شدن سود خالص (قیمت به درامد حوالی 2) و فروش بانک خارجی و افزایش سرمایه های پیاپی برای تیدیل شدن به بانک جامع احتمالا در یک سال اینده وجود دارد و با توجه به کیفیت بالای سوداوری بانک همچنان سهام ونوین در یک سال اینده حتی رشدی بیش از یک سال گذشته می تواند تجربه کند. احتمالا تا یک سال اینده ونوین به سمت سرمایه 90 همتی رفته است و با سوداوری عملیاتی خود توان تقسیم سود چشم گیری دارد و این موضوع رشد قیمت سهام ونوین را همچنان از سایر بانک ها متفاوت می سازد. شپنا همچنان تا نقطه هدف راه زیادی دارد در بخش مرتبط به وغدیر و شستا به انتظار برای رشد محسوس سوداوری پالایشی ها اشاره شده بود. شپنا گرچه در ماه گذشته رشد خوبی تجربه کرده است اما همچنان راه زیادی تا رسیدن به نقطه هدف خود دارد. شپنا در 13 ماه اینده حوالی 160 تا 200 همت تقسیم سود خواهد داشت و ارزش بازار کنونی حوالی 600 همت است و یک سال بعد احتمالا بازار با سود حوالی 200 همتی شپنا را ارزش گذاری می کند (با فرض ثابت ماندن ارزش بازار 600 همت و دو تقسیم سود یک شرکت با قیمت به درامد 2 در ان نقطه زمان داریم). از خرید وخاور پشیمان نمی شوید بعید است کسی را در بازار سرمایه کشور پیدا کنید که از خرید و نگهداری وخاور پشیمان شده باشد. وخاور رشد دلچسبی یک سال گذشته تجربه کرد و با چشم انداز رشد سوداوری امسال و انتظار برای تقسیم سودهای اتی وخاور همچنان جذاب است. یک توصیه کلی اگر به سمت رفع تحریم رفتیم وخاور را حتما در پرتفوی خود داشته باشید این بانک قطعا با شرکای خارجی بازار را غافلگیر خواهد کرد. دوباره سفارس فرصت خرید داد سهام سیمانی پس از رشد محسوس قیمت پساجنگ در مسیر اصلاح قرار گرفتند و گرچه که همچنان انتظار جهش محسوس قیمت سهام را در یک سال اینده باید داشت. به نظر می رسد باید گفت که هن...