جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر خان | shahnaz7263
۰۹:۱۵:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

بجای ایرانخودرو و سایپا اگه پارسال ( کمپوست ) خریده بودم الان 153 درصد رشد کرده بود اونوقت این دوتا سهم هر روز قیمت ماشینای بی کیفیتشونو بالا میبرن ولی سهامدار بیچارشون فقط داره خون جیگر میخورن و هر روز ضرر پشت ضرر و از همه چیز عقب افتادیم ،

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار