تحقق پیش بینی روند قیمتی اتکاسا در تاریخ 11 بهمن 1404 و پیش بینی امروز
-
Oxbear
💥 #وامید ✨️حراج حق تقدم ها روز سه شنبه به اتمام رسید. ✨️مجمع سالیانه منتهی به 30 دی 1404 هنوز برگزار نشده است. ✨️سود در مجمع به سرمایه قدیم تعلق خواهد گرفت. ✨️سود محقق شده3614﷼ ✨️قیمت سهم6180﷼ ✨️حراج حق +مبلع اسمی4151﷼ ✨️پیشنهاد تقسیم سود هیت مدیره1000﷼ ✨️پیش بینی من برای تقسیم سود بالای 2000﷼ 💥پرداخت سود22شهریور،سجام. 5 تیر 1405 #وامید @BARG_SABZ_BAZAR_SARMYEH
-
ایران وطنم پاره تنم
#فملی بعضی سهم ها مثل فملی شبریز شمواد سیمانی ها زراعتی ها غذایی ها و دارویی ها خریدنی هستن و اینده بسیار عالی دارند و همیشه سود ده بودند
-
برگ سبز بازار سرمایه
💥 #وامید ✨️حراج حق تقدم ها روز سه شنبه به اتمام رسید. ✨️مجمع سالیانه منتهی به 30 دی 1404 هنوز برگزار نشده است. ✨️سود در مجمع به سرمایه قدیم تعلق خواهد گرفت. ✨️سود محقق شده3614﷼ ✨️قیمت سهم6180﷼ ✨️حراج حق +مبلع اسمی4151﷼ ✨️پیشنهاد تقسیم سود هیت مدیره1000﷼ ✨️پیش بینی من برای تقسیم سود بالای 2000﷼ 💥پرداخت سود22شهریور،سجام. 5 تیر 1405 #وامید @BARG_SABZ_BAZAR_SARMYEH
-
ریش قرمز
#فسبزوار داشتم دوباره نگاش میکردم. فروش 3 ماهه دوم نسبت ب 3 ماهه اول تقریبا 2 برابر شده.اما هزینه هاش 3 برابر شده. یعنی برای 3 ماهه دوم کاهش حاشیه سود داریم. یکم با احتیاط بیشتری باید بهش بپردازیم. @rishghermezstock 5 تیر 1405
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
رفع تحریم محصولات پتروشیمی و فراورده های نفتی تا 2 ماه اینده ‼️ شرکت های بورسی پالایشی و پتروشیمی سود عالی خواهند ساخت 😘 تو پروتفو اهرمی ها هم که میدونی خیلی از این شرکت ها هستن فارس و نوری و شپدیس و کلی پتروشیمی دیگه در کنار پالایشی ها سود عالی خواهند برد
-
رضا آزادی
وپاسار من بیش از 7 میلیون سهم وپاسار دارم و تک سهم. اما از اینجا به بعد با احتیاط پیش میرم. با توجه به فروش بالای حقوقی در این قیمتها باید کمی از هیجان دور شد. تا 1300، روز به روز، لحظه به لحظه و عدد به عدد تحلیل و تصمیم گیری میکنم
-
ریش قرمز
#دزاگرس با اینکه از اسفند ماه صادرات شرکت صفر شده اما تونسته تو 3 ماهه اول فروش 2800 میلیاردی رو ثبت کنه. براورد فروش شرکت برای پایان سال مالی حدودا 8 همت هستش ک ب نظرم محقق میشه. ب نظرم دزاگرس میتونه برای امسال حدودا 350 تا 400 تومن eps رو بسازه. قیمت روز سهم 1650 تومنه. خریدار امروز تقریبا 150 تومن نقدی میگیره. تمام شده میشه 1500 با eps حدودا 350 تومنی p/e fw سهم میشه 4/2 ارزنده س😁 دزاگرس میتونه از همین محدوده،طی یک سال مالی حدودا دو برابر بشه.😁 @rishghermezstock 5 تیر 1405
-
باران کویر
🔻کدام پیامک ها بیشترین میزان کلاهبرداری را دارند؟ 🔘 در میان پیامک ها با بیشترین میزان کلاهبرداری، انچه بیشتر ممکن است وسوسه کننده باشد، اگهی های کاریابی است. 🔘 بیشترین امار هک پیامک ها: پیامک عدلیران، سهام عدالت، سبد خانوار و کالابرگ، ثبت نام کارت سوخت، یارانه، بسته معیشتی دولت و سامانه ثنا، بوده است. 🔖متمم: مردم عزیز ایران! فریب نخورید و این لینک ها را باز نکنید. 🌦 #باران کویر ☔️ @Barankavir
-
صندوق های طلای بورس ایران
سناریوهای بلندمدتی طلا 18 عیار اخرین مومنت صعودی کف 14 سقف 23 اصلاح این مومنت بصورت زمانبر و کارکشن وار اومده و بالای 70 درصد مومنت اخر رو اصلاح کرده و الان به ناحیه حمایتی حدود 15/700 تا 16/100 رسیده است و دوتا سناریو متصورم: حالت اول اگر قیمت طی روزها و هفته های اینده با یک مومنت شارپ اومد و اخرین ناحیه کفی که شکسته حوالی 16/700 تا 17 تومن رو از پایین شکست تایید می کنم مومنت باید قوی و با چند کندل شارپ باشه و برگشت اون بصورت کارکشن و اروم بود میشه گفت این ناحیه حمایتی کارش رو خوب انجام داده و ترند صعودی هم تشکیل شده است حالت دوم اگر قیمت به همین صورت که داره میره بالا یعنی ضعیف و اروم رفت رسید به کف شکسته شده حوالی 16/700 تا 17 تومن انتظار یک لگ نزولی دیگه دارم که به احتمال زیاد اخرین لگ اصلاحی خواهد بود که میتونه تا 14/800 و 14/500 بره پایین و دوباره از اونجا برگرده و ترند از نزولی به صعودی بچرخه که بعد از مشاهده ترندهای صعودی میشه در اصلاح این ترندها خرید کرد. حالا بعضی ها میبینم اعداد خیلی پایین تر از 14 رو اعلام میکنم که خیلی بعید هست… #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلااااااااااااام چانه نزنیم…خساپاااااااااااااااااااااااا 7000 ریالی بعد از افشای اااااااااااااالف در پیش است… (به امید حق)