فملی سهام ارزشمند توی بورس زیاده ولی فملی جز معدود سهم هایی هست که فارغ از شرایط سیاسی و اقتصادی کشور راه خودش را میره. بنابراین ریسک خیلی پایینی داره
-
فولادبان (Fouladban)
براساس تحلیل هفتگی بورس کالا؛ 🔻عدم پاسخگویی به تقاضا در بازار میلگرد 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار میلگرد در هفته گذشته با ناترازی کم سابقه ای میان عرضه و تقاضا مواجه شد؛ ناترازی ای که نه تنها بر روند معاملات اثر گذاشت، بلکه مسیر قیمت ها را نیز تحت تاثیر قرار داد و بار دیگر نقش تعیین کننده کمبود عرضه در شکل گیری انتظارات بازار را اشکار کرد. 🔹برایند معاملات هفته گذشته نشان می دهد بازار میلگرد بیش از هر عامل دیگری تحت تاثیر محدودیت عرضه قرار دارد. زمانی که تقاضا با چنین فاصله ای از عرضه پیشی می گیرد، فروشندگان عملاً در موقعیت تعیین کننده قرار می گیرند و نیازی به رقابت قیمتی احساس نمی کنند. در چنین شرایطی، امکان حفظ قیمت ها در سطوح بالا فراهم می شود و خریداران ناچار می شوند برای تامین نیاز خود با شرایط عرضه کنندگان همراه شوند. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153620 #بورس_کالا #میلگرد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
حرفه ای های بورس
تحقق پیش بینی روند قیمتی سغرب از تاریخ 14 تیر1404 و پیش بینی امروز
-
نبض بورس | اخبار بورس
🟥 افزایش سرمایه فملی چه شد؟ 🔗ادامه مطلب👇👇👇👇👇 https://nabzebourse.com/000YQz 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com #بورس #اخباربورس #فملی
-
امیر کیاراد
درازک درازک از همینجا 100درصد دیگه سود میده
-
عدنان جعاوله
فزر دوست عزیز اینجا همه از طلای 22 میلیونی تا امروز فقط میگن بخر تنها کسی که مخالف خرید بوده . فکر کنم خودم و یکی دیگر از دوستان است
-
Satrap537
حافرین .چه جالب تازه چند تا کانال فهمیدند حافرین چه مفته و دیگه دیر شد . نمیتونند بخرند.
-
گلدا بنابر این تولید شغدیر با اروند تقریبا یکی هست ولی چرااا اروند صف فروش و شغدیر صف خرید 3 روز پیاپی داشتند بدلیل عقب بودن چارت شغدیر میباشد در مورد گروه تولید کننده های شوینده= شگل شپارس شپاکشا پاکشو ساینا چارت عقب مانده ای ندارد البته بنیاد شپارس قویترین میباشد و شگل گزارشات امسالش بهتر میباشد ..
-
فزر دوستان و گرانقدران سلام روز ادینتان به خیر وسلامتی بنده چند وقتی نظراتنان را مد نظر قرار میدم و متاسفانه در طلا و نقره در زیان 24 درصدی می باشم کمک خواستم جهت جبران اگر امکان داره راهگشای کنید با تشکر
-
عدنان جعاوله
فزر مگر میشود یک دارایی را بدون در نظر گرفتن محرک های اصلی ان خریدار بود انس و دلار تنها محرک های فزر هستند . پس شما بر چه اساسی خرید میکنید
-
MetaWave.ir
#ددانا روش مشاهده چارت سهم معادل شده با نرخ دلار ازاد در #متاویو @MetaWave