فزر دوستان و گرانقدران سلام روز ادینتان به خیر وسلامتی بنده چند وقتی نظراتنان را مد نظر قرار میدم و متاسفانه در طلا و نقره در زیان 24 درصدی می باشم کمک خواستم جهت جبران اگر امکان داره راهگشای کنید با تشکر
-
در نماد اهرمی شتاب روند صعودی بسیار خوب است، اما هنوز کمی پایین تر از سقف تاریخی اخیر خود قرار دارد. برای تایید کامل قدرت، بهتر است بالای محدوده 33 تا 34 هزار تثبیت شود.
-
مصطفی برقابی
#شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
لنز اقتصاد
📖 شماره 1 : لنز اقتصاد | نقشه راه دنیای متغیر در اولین شماره از فعالیت جدید لنز اقتصاد، به سراغ کالبدشکافی بحران ها و فرصت های پیش رو رفته ایم. در این شماره، 20 مقاله تحلیلی در 5 سرفصل اصلی منتشر کرده ایم: 📂 پرونده ویژه 🌍 اقتصاد سیاسی و ژیواکونومی 📈 بازار و سرمایه گذاری 💡 کسب وکار و فناوری 💼 مدیریت و دنیای کار برای دسترسی به فهرست کامل مقالات و لینک هر مطلب، پست بعدی را ببینید. 🆔 تلگرام لنز اقتصاد 🌐 سایت لنز اقتصاد #لنز_اقتصاد #اقتصاد #تحلیل_مالی #فناوری #مدیریت #مجله_شماره_1 https://t.me/LenzEghtesad https://t.me/LenzEghtesad https://t.me/LenzEghtesad/70 https://t.me/LenzEghtesad https://lenzeghtesad.com/
-
کانال تحلیلی آرین بورس
#دارو •️تولید امپول 2 برابر شده که منجر به کاهش بهای تمام شده میشه. •️سال گذشته رتبه A اعتباری بدست اورده و انتظار دریافت 7 الی 8 همت تسهیلات داره. •️ورود مواد اولیه دو ماهه ابتدایی 133% افزایش داشته و به اندازه 5 ماه موجودی داره. •️50% سود تقسیم شد. مهدی کریمی 05/04/04
-
خوب برید ببینید تو بلندمدت از طلا بیشتر رشد داشتن یا نه. شپدیس از سال 90 چندین برابر طلا سود داده
-
ریش قرمز
#دزاگرس با اینکه از اسفند ماه صادرات شرکت صفر شده اما تونسته تو 3 ماهه اول فروش 2800 میلیاردی رو ثبت کنه. براورد فروش شرکت برای پایان سال مالی حدودا 8 همت هستش ک ب نظرم محقق میشه. ب نظرم دزاگرس میتونه برای امسال حدودا 350 تا 400 تومن eps رو بسازه. قیمت روز سهم 1650 تومنه. خریدار امروز تقریبا 150 تومن نقدی میگیره. تمام شده میشه 1500 با eps حدودا 350 تومنی p/e fw سهم میشه 4/2 ارزنده س😁 دزاگرس میتونه از همین محدوده،طی یک سال مالی حدودا دو برابر بشه.😁 @rishghermezstock 5 تیر 1405
-
کوروش سلامی
اهرم الان بازار به نظر من پول داره هدایت میشه به سهام ریالی و دلاری یه اصلاح داره اینو من نمیگم نمودارا میگند
-
حامی برازنده
#شپلی شپلی هم خودش ارزشمنده وهم از شمواد سود می بره…واضحتر عرض کنم.شپلی میخواد بلوکی شمواد رو بفروشه وبرای همین همه اخبار مثبت شمواد باید بیاد بیرون تاشپلی باگرانترین قیمت بفروشه…بحث بعدی فروش سهام تودلی شپلی هست که شمواد چنین چیزی نداره…شپلی با25درصد ظرفیت کارمیکنه که بشه صددرصد یعنی 4برابر که بازم شمواد درمقابلش چیزی نداره…شپلی خطتولید اکریلیک داره ولی شمواد؟؟؟…نتیجه اینکه شمواد خودش هست وخودش که البته سهم بدی نیست ولی شپلی برای3سال اینده پر از خبراست که هرکدوم به تنهایی میترکونه…
-
بورس
شپدیس بر اساس اخرین گزارش ماهانه شپدیس احتیاط اینه که در12910 به بالا پله ای بفروشید و در 10500 به پایین پله ای بخرید.
-
علیرضا جعفری
عیار 23خرداد سهم پالایشی ونفت رو خرید زدم ده روز اخیر 18درصد سود داده صف خرید باید سرخطی بزنی در بازارهای مالی افرادی موفق هستن رصد کنند ببینین پول سمت کدام گروهها شیفت می کنه من هنوز زمان خرید طلا ومیانگین زدن ورود میدانم باید صبر داشت فرصت خرید بهتری میده فعلا از سهام سود بگیرین نفع بالاتری داره تا طلا