جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بنیامین | mansour4
۰۱:۴۴:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#ثبهساز یه مقداری از این سهم رو چند ساله نگه داشتم ..هنوز تو این همه مدت و رو شاخص بالای 5 ملیون تو بیست درصد سود نرفته

لیست اخبار