جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بنیامین | mansour4
۰۱:۴۹:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#دماوند این سهم بعداز های وب بدترین سهم بازار بورس ایران هستش و مقام دوم رو تو ضرر به سهامداراش داره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار