#پارس سهامداری شرکت های پترو پالایش یعنی نابودی خود شخص موهای سرم شده رنگ دندونام عمرم رفت ولی هیچ عایدی از این بازار بورس نصیبم نشد به این روز عزیز عزای جدم قسم…:(
-
الجانب الآخر𐙚
ودی حاجه قلقانی اوی
-
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌_𝒍𝒊𝒇𝒆
میکنه کارما عدالتو اجرا…!
-
مهرداد
#وبملت با توجه به شکسته شدن رکورد ارزش معاملات و رسیدن ارزش معاملات به بالای 50 همت ، و همچنین خبرهای مثبت و حمایت و توجه به بازار سرمایه، بنظر از این هفته نیز شاهد افزایش حجم و ارزش معاملات و افزایش تقاضا باشیم و در اکثر گروهها بخصوص گروههای تورم محور و ریالی ( غذایی ها، سیمانی ، بانکی ها و دارویی ها…) شاهد افزایش تقاضا و صفهای خرید خواهیم بود.✅️✅️
-
قیمت آنلاین دلار و طلا
📊 سیستم تحلیل طلا - گزارش کامل 🔴 تصمیم سیستم: خرید ضعیف 💹 📈 امتیاز کلی: 66.25/100 🎯 سطح اطمینان: 59.5% ⚠️ سطح ریسک: متوسط 📋 سیگنال های کلیدی: • حباب طلا: 2.63% (خیلی کم - مثبت) • حباب سکه: 7.22% (مناسب برای خرید) • اختلاف ارز: 4.09% (بازار ناپایدار) 💰 قیمت های پایه: • انس طلا: 4'023 دلار • تتر: 1'681'630 تومان • دلار: 1'615'000 تومان • دلار درهمی: 1'615'562 تومان 🏪 قیمت های بازار: • گرم طلای 18 عیار: 160'852'000 تومان • مثقال بازار: 696'840'000 تومان • سکه امامی: 1'640'000'000 تومان • سکه بهار: 1'591'100'000 تومان 🎯 قیمت های محاسباتی (دلار درهمی): • گرم طلای 18 عیار: 156'724'323 تومان • مثقال: 678'898'424 تومان • سکه تمام: 1'529'566'706 تومان 📊 حباب قیمت (دلار درهمی): • گرم 18 عیار: 2٫63% • سکه امامی: 7٫22% 💱 اختلاف ارزها: • تتر ↔️ دلار: 4٫13% • تتر ↔️ دلار درهمی: 4٫09% • دلار ↔️ دلار درهمی: 0٫03% 💡 توصیه های عملیاتی: 1. خرید تدریجی با 20-30% سرمایه نقدی 2. اولویت با طلای 18 عیار به جای سکه 3. تقسیم خرید در 2-3 مرحله 4. حد ضرر: 4% ⏰ زمان: جمعه 5 تیر 1405 ساعت 2:00 ✨ کانال تحلیل: @qidar_gheymat
-
بنیامین
#دماوند این سهم بعداز های وب بدترین سهم بازار بورس ایران هستش و مقام دوم رو تو ضرر به سهامداراش داره
-
T. persicum
#شپدیس احیای فاز 2 پتروشیمی پردیس 🔹به گزارش انرژی_پرس، بر اساس اطلاعیه رسمی کدال شپدیس، فاز 2 تولیدی پتروشیمی پردیس از تاریخ 23 خرداد 1405 مجددا راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته است. این اقدام در ادامه پیگیری های شرکت برای احیای ظرفیت تولید انجام شده است. 🔹در حال حاضر، هر دو فاز 1 و 2 این مجتمع با ظرفیت 60 درصدی فعال هستند؛ موضوعی که نشان می دهد شرایط عملیاتی به طور کامل پایدار نشده و تولید هنوز به سطح اسمی نرسیده است.
-
بنیامین
#خپارس این سهم اگه بره بالای 500 تازه رسیده به قیمت سال 99…علتش چیه به این روز افتاده ؟
-
بنیامین
#ثبهساز یه مقداری از این سهم رو چند ساله نگه داشتم ..هنوز تو این همه مدت و رو شاخص بالای 5 ملیون تو بیست درصد سود نرفته
-
Hate
روزتون تو اسمونا مبارک جاوید ناما🕊
-
ArenaAcc
یک تخفیف 30 درصدی رو سرویس های سیسکو داریم بزودی کد تخفیف تو کانال اعلام میشه