جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Lalborzx | alborzx
۰۰:۳۶:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#فملی دوستانی که فقط دوست دارین خبرهای خوب بشنوین یعنی فقط دنبال این هستین که خبر خوب راجب سهم بگیم بورس زمانی ریخت که سال 99 همه مردم عادی و بدون دانش وارد بورس شد قبلش خوب بود الانم همون مردم عادی گیر کردن منتظر این هستن یا صف فروش برن یا صف خرید بورس الان شده فقط صف حالا نظرات بنده به بعضی ها خوش نمیاد ولی اگه این سهم فملی برسه به سقف سال 99 خودش یعنی 4 هزار تومن تازه 7 سال از بقیه بازار ها عقبه پس خودتون رو بازی ندین بازار سرمایه نمیزارن جون بگیره چون سال 99 همتی رییس بانک مرکزی بود دست کرد تو جیب بورس الانم همتی شده رییس خرج دولت از بورس در اورد چند ماه دیگه کاری بهش ندارن اگه دیدن مثل سال 99 هزار نفر منتظر این هستن کد بورسی بگیرن پول میاد تو بورس حالا حالا ها باید عقب باشه حالا شما فوش بدین مسخره کنین من سال 99 پولم از دست دادم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار