🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#پترول *با یک سوپر خبر از واگذاری شرکت پتروشیمی اوات اورامان به مبلغ 1436 میلیارد تومان به شرکت پتروشیمی بندر امام و شناسایی سود 1388 میلیارد تومانی معادل 60% سود سال گذشته بازگشایی خوبی داشت. به نحوی که همچنان تقاضای خوبی در صف خرید دارد و به نظر می رسد تا هدف 300 تومان مانعی برای رشد نداشته باشد. ✅ توصیه به بررسی
-
Map
#وبملت دوستانی که قصد نگهداری بلندمدت این سهم رو باتوجه به بنیاد خوبش دارن، میتونن تایم فریم رو بذارن رو ماهانه و چارت رو لگاریتمی کنن، کانال روند بلندمدتی رو اگر رسم کنیم به یه چنین شکلی میرسیم… در بازار جامونده که قراره جاموندگیش رو جبران کنه چارت خطی کارایی نداره و لگاریتمی رشد خواهد کرد، فارغ از اخبار و نوسانات…
-
سادات
#پارس سهامداری شرکت های پترو پالایش یعنی نابودی خود شخص موهای سرم شده رنگ دندونام عمرم رفت ولی هیچ عایدی از این بازار بورس نصیبم نشد به این روز عزیز عزای جدم قسم…:(
-
شهریار
#وسدید در مرحله گروهی ، مسابقات زیبا نیستند زیرا در این مرحله قدرت تیم ها ، برابر و متوازن نیست در مرحله حذفی ، نرم نرمک قدرت ها توازن میابند و حاصل این برابری نسبی ، جذابیت بیشتر بازی هاست
-
7 | 𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫 ࣪٭࣪ 𝜗ৎ.࣪.🆕
بهه کاپلش که سونکیه عالیه سناریو که عالی تر و همینطور موقعیت نیکی و سونو حتما میخونم پارتا رو
-
کانال تحلیلی سبز سهم
تحلیل نماد پخش هجرت #هجرت تعداد سهام 20 میلیارد ارزش بازاری شرکت 10353 میلیارد هست که براحتی میتونه تا 15000میلیارد رشد کنه براورد فروش شرکت تا انتهای سال مالی حدود 66430 میلیارد و براورد سود خالصش 2660 میلیارد به بالاست. P/E f 3.8 P/s f 0.15 P/D f 75.4 P/A. 0.4 P/B. 2.8 شرکت میانگین فروش 12ماهه سال قبلش 2514میلیارد شده درحالیکه میانگین فروش 3 ماهه اول امسال فقط 326 میلیارده👌 طی این 3 ماه 16609 میلیارد درامد داشته که حدود 55درصد کل درامد پارسالش رو محقق کرده .خیلی خوب عمل کرده. خرداد ماه 6210میلیارد فروش داشته که 216 درصد بیشتر از سال قبل و 7 درصد کمتر از اردیبهشت. سهم محدوده 501 تومان درحال معامله اس. کلیت شرکت خوبه در صنعت پخش و نکته منفی شرکت حاشیه سود پایینشه حدود 70 درصد طی 1ماه گذشته رشد داشته که میتونه همچنان حداقل 50 درصد دیگه رشد کنه .روند کلی نموداری هم صعودی هست. گزینه خوبیه و به دید میان مدت در سبد سرمایه گذاری امسالتون میتونه باشه… پرسود باشید ✍️بابایی 1405/04/05 @sabzsahm
-
سادات
#شاوان چندماه دیگه بستس این سهم!!؟یکی نیست بداد سهامداران مظلوم شاوان برسه ترقی که نداشتی این همه سال سهامداری من !!! اون ب ی پ در مادرم تورو هدف گرفت:(
-
شهریار
#وسدید گویا دوستان همه خواب هستند یا فوتبال می بینند
-
عاشقانه ها
کارما یعنی من یادم میره تو یادت میره ولی زندگی یدونه میزنه تو دهنت که دیگه یادت نره
-
كاوه اقبالي
#خکاوه با سلام و عرض ادب خدمت سهامداران شرکت سایپا دیزل بنده دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت در حال پژوهش با موضوع «بررسی عوامل موثر بر ریسک پذیری مالی سهامداران شرکت سایپا دیزل» هستم. در صورت امکان لطفاً چند دقیقه زمان بگذارید و پرسشنامه زیر را تکمیل بفرمایید. تکمیل پرسشنامه حدود 3 تا 5 دقیقه زمان می برد و پاسخ ها کاملاً محرمانه بوده و صرفاً برای اهداف علمی استفاده خواهد شد. پیشاپیش از همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم. لینک پرسشنامه: https://B2n.ir/Saipadiesel_porseshnameh