جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Map | parizadamin
۰۰:۵۹:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وبملت دوستانی که قصد نگهداری بلندمدت این سهم رو باتوجه به بنیاد خوبش دارن، میتونن تایم فریم رو بذارن رو ماهانه و چارت رو لگاریتمی کنن، کانال روند بلندمدتی رو اگر رسم کنیم به یه چنین شکلی میرسیم… در بازار جامونده که قراره جاموندگیش رو جبران کنه چارت خطی کارایی نداره و لگاریتمی رشد خواهد کرد، فارغ از اخبار و نوسانات…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار