جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شهریار | shahryargeravan
۰۰:۳۳:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وسدید من در شغل خودم ، بخدا ، اول خودم رو جای شخص طرف معامله قرار می دهم و سعی میکنم شرایط جوری رقم بخورد که هر دو منتفع شویم نه فقط من یا بیشتر من . .ولی این شرکتهای بورس فقط منفعت خودشان در اولویت است

لیست اخبار