جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| asaeid
۲۲:۵۷:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وبملت وارد تیر شدیم.فصل مجامع و انتهای رشد مرحله دوم بورس.بالا وپایین های تیرماه با توجه به برگزاری مجامع تقسیم سود و گزارش های نهایی سالیانه.مرداد و شهریور هم همیشه بازار نزولی بوده.تا کجا بیاد پایین.معلوم نیست.چون دست بازیگران عمده است.

لیست اخبار