جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| asaeid
۲۲:۴۱:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

فملی بورس کم کم داره به انتهای رشد بهاره نزدیک میشه و فملی هم به سقف های امسال خود رسیده.بعیده خیلی بخواد رشد کنه.در واقع رشدش کرده.هلدرها با سهم می مونند و بعد از افزایش سرمایه و مجمع سالیانه دوباره در کف سال اضافه می کنند و نوسانگیرهای حرفه ای هم خروج و در زمان مناسب دوباره ورود.

لیست اخبار