جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۱:۴۸:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#ونوین تحلیل نمودار ونوین وتیر ومرداد 403 بارها گذاشتم و در اوج فشار فروش 316 تا 320 سیگنال خرید دادم و در اون مقطع گفتم 320 بخرین با دید بلند مدت حداقل یکسال با 100 درصد انتظار بازدهی و2 ساله با انتظار حداقل 200 درصد..در اون مقطع اینقدر فشار فروش وروندش خسته کننده بود که تا 280 هم ریخت..الان تعدیل شده با افزایش سرمایه هاش و3مجمع قیمت سر بسر خودم که هنوز سهامدارم 74 تومن است وببینید دقیقا 2سال چند برابر سود داده.به قیمت 420 که برسه میشه 60 درصد اما من انتظار رشد تا 500تمان واز ونوین دارم و 800تومن تاپایان سال ..یک افزایش سرمایه هم در راه داره 30 درصد…403 که تیر خریدیم چند ماهی اذیت کرد ویهوووو بعد عبور از باکس ابی که مشخص کردم تا الان روندش صعودی بوده وهنوز صعودیه..(یادمه دقیقا تیر ماه وقبل مجمع بودیم وبهشون میگفتم تا یکسال بعد 2 مجمع سود نقدی میگیرین)..بازار سرمایه باید سهم خوب ودر اصلاح ها پله ای خرید کرد واسیر رشد یا ریزش بقیه بازار نبود..سهم خوب بخری هیچوقت جا نمیمونی..

لیست اخبار