جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مستر صاد | mr.sadi
۲۲:۱۰:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وامید جناب کاظمی عزیز خریدی که توی حراجی انجام میشه ، کارگزاری اون 100 تومن هم موقع خرید اعمال میکنه نیازی به واریزی دیگه نیست.

لیست اخبار