#شپنا این شپنا از اون سهامی بود که فروردین 403سیگنال شد 605 یک پله..اما سیگنال اشتباه در اومد وریخت تا 300..اما اگه تصور میکنین با ضرر خارج شدم و سهمی که قصد داشتیم بلند مدت بخریم واسش حدضرر گذاشتیم اشتباهه..شپنا از 605 تا 300 ریخت و اونجا بارها گفتم این اخرین ریزش شپنا برای یک رشد بلند مدتی است..با 350 هزار سهم با میانگین تعدیل شده 250 در شپنا روی سه سبد بودم ویک رشد عجیب وبازدهی محشر داده وشکر خدا نه جنگ ونه صف فروش ها باعث نشد بفروشم حتی یک سهم..وبرعکس یادمه شپنا که تا 300 ریخت و دو روز بیشتر حوالی 300 نموند باعث شد شتران 180 هم دقیقا در همان روز بخریم..عجیب تصادفی بود که شتران 180 خریدیم وشتران از 179 برگشت زد تا الان..یک سود عالی داده…وبهتر اینکه ذوب وتبدیل به شتران کردیم که ذوب و39 فروختیم و چند روز قبل داخل فیلترها ذوب ودیدم همان حوالی 40 بود…بعضی مواقع اصلاح وریزش در سهام پدر و مادر دار نعمت وفرصته که خیلی ها نمیبینند..این خودش یک استراتژی است که بخاطر بسپارین..سهم خوب وبنیادی وقتی پی بر ای زیر 4 داره ومیریزه فقط فرصته…همین استراتژی باعث شد دو هفته قبل وصندوق و1453 از صف فروش بخریم..از 2000 تا 1400 ریخته بود ودر کف کانال صف فروشش کرده بودند..دقیقا مثل شپنا وشتران 403 الان قیمت سربسر شپنا بخاطر افزایش سرمایه برای من 177 است فقط با انگشت هاتون حساب کنین دو ساله چند برابر شده
-
سمگا حتما سمگا رو در پرتفوی تون داشته باشید سال سال سمگاست
-
علیرضا تیز بین
خکاوه به زودی 100 تومان خاطره خواهد شد. ولو بر میگرده. شاید ماک امریکایی. سهامداران خکاوه خوشبختهای بازار خواهند شد. 🌴خکاوه 🌴تو را فرا میخواند علی تیزبین ✌️
-
حکشتی سود سازی حکشتی در گزارش 9 ماهه 78 ریال هست و حکشنی در پیش بینی یکساله سال مالی باید بیش از 1100 ریال سود سازی میکرده و خیلی خیلی عقب افتاده ،،، سال گذشته بیش از 1000 ریال در 12 ماهه سود سازی کرده
-
علیرضا تیز بین
زقیام بعد از 1000 تومان بازی این سهم جالب تر خواهد شد. ☘️زقیام ☘️سهمی بنیادی و مطمعن برای بلند مدتی ها. زقیام قرص و محکم و بنیادی عالی علی تیزبین ✌️
-
علیرضا تیز بین
وتجارت میریم برای فتح 100 تومان. بعد از فتح 100 تومان 160 تومان رو فتح خواهد کرد. ✌️علی تیزبین.
-
روهان
خودرو شاخص حتی هزارمیلیارد هم بشه اعتباری نداره چون هنوز سهامدارای خودرو تو ضرر هستند
-
Sohilpor
#قچار ✍یک عده حقیقی و حقوقی دنبال خرید سنگین هستن مواظب باشید بهتون رکب نزنند و سهمتون از دستتون در نیارن تو گام اول 800 تومان تو مشتتون هست شک نکید
-
وهامون طبق اطلاعات یک میلیارد هشتصدمیلیون ازحق تقدم برای حراج گذاشته خواهد شد همه منتظر اعلام حراجی هستن سیاست شرکت هم مانند کلاس اولی ها فقط قیمت سهم پایین اورد تا بتونه از هردو برداشت کنه
-
شپنا تارگت بالایی ها ،،از سه شنبه دارن پله ای خالی میکنن مواظب
-
ورنا ورنا بهترین سهم هست بخاطر همین شدید کنترل میکنن به وقت اش کل بازار رو جا میگذاره این الماس بورس ایران