جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۲:۰۸:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#شپنا این شپنا از اون سهامی بود که فروردین 403سیگنال شد 605 یک پله..اما سیگنال اشتباه در اومد وریخت تا 300..اما اگه تصور میکنین با ضرر خارج شدم و سهمی که قصد داشتیم بلند مدت بخریم واسش حدضرر گذاشتیم اشتباهه..شپنا از 605 تا 300 ریخت و اونجا بارها گفتم این اخرین ریزش شپنا برای یک رشد بلند مدتی است..با 350 هزار سهم با میانگین تعدیل شده 250 در شپنا روی سه سبد بودم ویک رشد عجیب وبازدهی محشر داده وشکر خدا نه جنگ ونه صف فروش ها باعث نشد بفروشم حتی یک سهم..وبرعکس یادمه شپنا که تا 300 ریخت و دو روز بیشتر حوالی 300 نموند باعث شد شتران 180 هم دقیقا در همان روز بخریم..عجیب تصادفی بود که شتران 180 خریدیم وشتران از 179 برگشت زد تا الان..یک سود عالی داده…وبهتر اینکه ذوب وتبدیل به شتران کردیم که ذوب و39 فروختیم و چند روز قبل داخل فیلترها ذوب ودیدم همان حوالی 40 بود…بعضی مواقع اصلاح وریزش در سهام پدر و مادر دار نعمت وفرصته که خیلی ها نمیبینند..این خودش یک استراتژی است که بخاطر بسپارین..سهم خوب وبنیادی وقتی پی بر ای زیر 4 داره ومیریزه فقط فرصته…همین استراتژی باعث شد دو هفته قبل وصندوق و1453 از صف فروش بخریم..از 2000 تا 1400 ریخته بود ودر کف کانال صف فروشش کرده بودند..دقیقا مثل شپنا وشتران 403 الان قیمت سربسر شپنا بخاطر افزایش سرمایه برای من 177 است فقط با انگشت هاتون حساب کنین دو ساله چند برابر شده

لیست اخبار