#میدکو : ادامه تحلیل تکنیکال میدکو : همچنانکه مشاهده میکنید ، قیمت سهم در یک کانال صعودی (ابی رنگ ) ، بین سقف و کف کانال در حال نوسان است… اگر قیمت سهم در روز کاری اینده صعودی باشد ، به تقاطع سقف کانال و سطح مقاومتی استاتیک شماره 3 برخورد میکند که قدرت بالایی دارد . با توجه به اینکه این سهم وضعیت بنیادی خوبی ندارد (کاهش 69 درصدی سود سازی سال 1404 نسبت به سال 1403 ) ، توصیه میکنم که روز شنبه در بهترین قیمت ، از سهم خارج شوید و به همین مقدار سود بسنده کنید… با توجه به رشد خوبی که قیمت سهم داشته و اینکه بسیار سهم گرانی است ( به نسبت P/E سهم توجه کنید ) ، عبور از سطوح مقاومتی شماره 3 و 4 اسان نخواهد بود .
-
تحلیل سهم
#شپلی و #شمواد فعلا سهامداری میکنیم.تارگت اول سطح مقاومت روانی 1000 برای #شپلی هست
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید خدا بهتون عمر درازی بده که عاقبت کارتان را ببینید
-
محمد دشتی
#شصفها شپنا قصد داره حق تقدم ها رو از چنگ تون در بیاره وگرنه شرکتی که ماهانه 2همت فروش داره و ارزش بازار کمتر از 3 همت داره کسی فروشنده نیست عجب نقشه شومی
-
عبدالرضا اخلاصی سرگرو
وسدید که بتوانیم به قیمت ارزن 🐔 بخریم انرا
-
ناما ✍ناما با شکست مقاومت و سقف یکساله اخیر؛هدف اول 520 در دسترس میباشد قدرت خریدار و نحوه کد به کد؛مشکوک به پروژه میباشد پارامتر منفی برای فروش سهم دیده نمیشود؛توصیه به خرید و نگهداری
-
فزر شنبه اگه خدا بخاد 500 هزار تومان دیگر خرید میکنم
-
محمد علیزاده
حاسا اونی که دیسلایک میکنی تو سودی عزیز؟
-
فزر منتظر ی خبر یا بهتر بگم اتفاق بزرگ باشین
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس این مطلب رو خیلی جاها گفتم ، اینجا هم تکرار میکنم به هیچ عنوان تک سهم نباشید ، دلایل زیاده امکان داره سهمی چارتش خوب باشه ، بنیاد ش مشکل داشته باشه ، حالا این که بنیادش هم مشکل خاصی نداره ، مشکل اینه که بیهوده بدنام ش کردند در بازار
-
فزر شنبه فزر منفی یک درصد ب کار خودش پایان میده ✔️🏃♂️