جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mirzaii25
۲۰:۱۹:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

گلدا نماد خوب زیاده ولی خب رشد کردند و ریسک دارند بهرحال بطور مثال بیدار رو 90 درصد گین گرفتم و همراهم ولی مثلا سمگا و فارس رشدی نکردن و اصلاحی هم باشه اینا کمترین اصلاح رو میکنن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار