جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali169fa
۲۰:۱۶:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

ثفارس ثفارس… متاسفانه این روزها همه اهل تکنیکال و دانش هستن با این همه علم و دانش نمیدونم چرا بیشتری ها در ضرر هستن… هیچ سهمی مستقیم پایین نمیره مکر بعضی از سهم ها ک قصد خالی کردن داشته باشن… ب زبان ساده توضیح میدم ثفارس نزولی شیب ملایم تا قیمت حوالی 1200 داشت از اینجا ب بعد طبق اندیکاتور مومنتوم و چند نمودار دیگه تا حوالی و محدود 1700 تا 1800 نفوذ میکنه… اگر قرار ب پایین یا بالا رفتن باشه در همان محدود با تاییدیه خرید یا فروش را بده… اگر ورود داد میمانیم و اگر خروج داد فروش میکنیم… اگ ورود بده تا محدود 2800 تا 3200… اگر خروج بده تا محدود 1100 تا 850… ارز دیجیتال نیست ک یه کله بره پایین یا بره بالا… نقاط ورود و خروج را اموزش ببین تا نه ضرر کنی نه با شک و تردید حرف بزنی… احتمال داره شنبه یه شدو به محدود زیر 1200 داشته باشه اگ قصد خرید داشتید ورود داد خرید کنید یا میانگین کم کنید… اشتباه اکثرا این هستش ک همیشه با نمودار قیمت دنبال مقاومت و حمایت و پولبک و شکست ها و واگرایی ها هستند در صورتی ک باید در بعضی از اندیکاتور ها دنبالش باشید نه نمودار قیمت… هر سهم در اندیکاتورهای بخصوصی جوابگو هست… دنبال اون اندیکاتورهای خاص در هر سهم باشید…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار