📌 معاملات هفتگی #بورس_کالا و #بورس_انرژی منتهی به 1405/04/05 گروه پتروشیمی 🔶 #ایزوبوتانول: #شاراک 140 تن با قیمت پایانی 3,311,527 هزار ریال و %153.95 رقابت 🔷 #سود_کاستیک: #اروند 5,000 تن با قیمت پایانی 317,218 هزار ریال و %31.77 رقابت 🔶 #استایرن_منومر: #پارس 2,016 تن با قیمت پایانی 1,660,343 هزار ریال و %16.86 رقابت 🔷 #منو_اتیلن_گلایکول_MEG: #شاراک 1,100 تن با قیمت پایانی 773,972 هزار ریال و %16.0 رقابت 🔶 #اسید_استیک: #شفن 1,008 تن با قیمت پایانی 724,852 هزار ریال و %15.72 رقابت 🔷 #کریستال_ملامین: #خراسان 700 تن با قیمت پایانی 2,196,251 هزار ریال و %3.24 رقابت 🔶 #متانول: #شیراز 1,700 تن با قیمت پایانی 395,470 هزار ریال و %3.18 رقابت 🔷 #انیدرید_فتالیک: #شفارا 110 تن با قیمت پایانی 2,061,111 هزار ریال و %3.06 رقابت 📊امار کل معاملات پتروشیمی حجم عرضه: 84,662 تن حجم تقاضا: 44,325 تن حجم معامله: 32,797 تن ارزش معامله: 26,564,913 میلیون ریال kaladade.ir
-
خساپا رفتم قیمت پیچ خوار پلاستیکی رودری گرفتم دونه ای 7هزارتومن و 10هزارتومن و این قیمتها من 15تا نیاز داشتم
-
Fundai.ir (فاندای)
🔴 مقایسه سودسازی شرکتها در اخرین گزارش دوره ای منتشر شده منتهی به اسفند 1404 #سبزوا #شفارا #سپید #فصبا #رتاپ #مرقام #خفناور #ورازی #دروز #فن_افزار #شساخت #فروسیل #تاتمس #ولساپا #دلقما #حفارس #خچرخش #چخزر #دزهراوی #سباقر https://www.aparat.com/v/ifqs84v
-
کانال تحلیلی بازیگران بورس
🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
فن افزار روند سهم یک رشد عالی را هدف کرفته 1000متر ادرای سعادت اباد تهران 900متر اداری فلامک سعادت اباد تهران اجاره داده به شرکت پتروشمی 700متر تجاری اداری خیابان سهرودی خیابان بهشتی 3کارخانه تولید 5000متری شهرک کاسپین تجهیزات تولید برند ووو قیمت سهم با این همه دارایهای عظیم 10برابر قیمت تالبو خواهد بود شرکت ارزشمندی دارید چند برابر قیمت هم حراج نکنید منفی مثبت های زیادی خواهد داشت
-
تحلیل برتر | بــاقــــــــرے
#خساپا تایم فریم هفتگی حمایت حدضرر 53 تومن بزارید تارگت فعلی 62 الی 72 تومان اگه رد بشه تارگت های بعدی روی چارت تاچ میکنه👋
-
رالی
🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
وبرق اقای م.ج 4 سال پیش که در وبرق کاره ای نبودی خبر از سحر نزدیک میدادی… حالا که همه کاره وبرق شدی هنوز خبری از سحر نزدیک نیست سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
-
سیگنال بورس
🔎 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیر ماه اعمال میشود: سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. @bourse_signal1
-
یزدان ابراهیمی
#ومعادن //
-
محمدحسین طالبی
سدبیر کندل فوق العاده ای زد فروشنده خالی هست اخرین فرصت های ورود راهم میدهد شرکت درحال چینش پرتفو جدید برای سوداوری شرکت هست لذا اکثر سهم ها مسیرشونو طی کردن و جلو هستند ولی سدبیر درحال اصلاح بود لذا با بازار حرکت نخواهد کرد روزی خواهد رسید در جایی ک همه فکر میکنند مسیرش رو به اتمام است پروژه خواهد شد و سود مازادی را تجربه میکنید